Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:Maar dan zijn het toch de virussen en bacterien die je ziek maken.
Maar jullie vinden het warmer, maar warmer dan lichaamswarmte kan niet. Flanel kan geen warmte opwekken. Zal hooguit iets beter isoleren maar echt fysiek warmer in graden zijn kan wetenschappelijk niet.
een stof neemt gewoon de warmte aan van de omgeving. En de ene stof werkt meer isolerend dan de andere stof, dus blijft die stof warmer.
karuna schreef:Maar jullie vinden het warmer, maar warmer dan lichaamswarmte kan niet. Flanel kan geen warmte opwekken. Zal hooguit iets beter isoleren maar echt fysiek warmer in graden zijn kan wetenschappelijk niet.
dat is de discussie dus ook. Zijn ouders vinden dat ie dat maar moet kopen omdat hij dan nietziek zou worden en starten de discussie op.
Terwijl deze vriend het toch al warm heeft s nachts en langzaam gek wordt van de discussie omdat ie geen probleem heeft.
karuna schreef:Ah kijk dat is logischer.Wat er gezegd wordt is warmer klopt dus niet. Wat er gezegd moet worden isoleert beter. Dat zou dan wel kunnen. Maar ziek wordt je er niet van zeker niet als je het niet koud hebt s nachts eerder te warm. Te warm en zweten lijkt me wel ongezonder te zijn.
karuna schreef:Er is geen flanellen beddengoed aanwezigdat is de discussie dus ook. Zijn ouders vinden dat ie dat maar moet kopen omdat hij dan nietziek zou worden en starten de discussie op.
Terwijl deze vriend het toch al warm heeft s nachts en langzaam gek wordt van de discussie omdat ie geen probleem heeft.
Het verschil meten is dus niet mogelijk.![]()
De vraag was is het warmer? Niet beter warmte vast houden![]()
Ouders hebben dan gelijk kwa warmte vasthouden maar aanschaffen omdat ie dan niet ziek zou worden is zinloos. Kan ie dat aandragen als argument, aangezien ik flanel niet ken als beddengoed de vraag losgelaten op bokt.
Eef_Bam schreef:karuna schreef:Er is geen flanellen beddengoed aanwezigdat is de discussie dus ook. Zijn ouders vinden dat ie dat maar moet kopen omdat hij dan nietziek zou worden en starten de discussie op.
Het verschil meten is dus niet mogelijk.![]()
De vraag was is het warmer? Niet beter warmte vast houden![]()
Ouders hebben dan gelijk kwa warmte vasthouden maar aanschaffen omdat ie dan niet ziek zou worden is zinloos. Kan ie dat aandragen als argument, aangezien ik flanel niet ken als beddengoed de vraag losgelaten op bokt.
Even los van de vraag. Ik zie dat je in de 40 bent, ik neem aan die vriend van je ook. Waarom trekken jullie je uberhaubt iets aan van wat zijn ouders vinden van zijn beddengoed?! Bij een thuiswonende puber kan ik me daar wel iets bij voorstellen, maar een volwassen vent ?!
zijn ouders bedoelen het goed zo kun je het ook zien en zijn bezorgd dat ie ziek wordt.
zijn mams maakt soms schoon uit zichzelf zonder dat hij er om vraagt. Met drukke baan wel lekker natuurlijk scheelt hem weer schoonmaken. Maar ja dan komt het beddengoed verhaal naar boven.
Gaat niet eens om dekbed hoes maar matrashoes trouwens.
vandaar de vraag. Die is ook goed beantwoord zo
kan ik het weer doorgeven ook. De vraag houd mij al weken bezig

Katoen is ook nog niet echt lekker maar satijn is prima te doen
In de winter is het andersom