Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MiniMeLona schreef:En wat als je nu naar de paarden moet Danzz? Zeg je dan ook morgen weer een dag?
djinnie schreef:Ik werk in de kinderopvang. Gelukkig deze week vrij tot donderdag, maar anders had ik ook moeten gaan. Mijn werkgever zou het echt niet waarderen als we allemaal thuis zouden blijven, want wie vangt dan de kinderen op? Sterker nog, op zo'n dag als vandaag heb je dikke kans dat er een of twee collega's langer moeten blijven, doordat ouders te laat zijn om de kinderen op te halen.
Ik hoop dan ook dat mijn collega's allemaal veilig thuis komen vanavond.
danzzz schreef:djinnie schreef:Ik werk in de kinderopvang. Gelukkig deze week vrij tot donderdag, maar anders had ik ook moeten gaan. Mijn werkgever zou het echt niet waarderen als we allemaal thuis zouden blijven, want wie vangt dan de kinderen op? Sterker nog, op zo'n dag als vandaag heb je dikke kans dat er een of twee collega's langer moeten blijven, doordat ouders te laat zijn om de kinderen op te halen.
Ik hoop dan ook dat mijn collega's allemaal veilig thuis komen vanavond.
kwestie van heel vroeg gaan bellen en zeggen dat je dicht bent.

danzzz schreef:MiniMeLona schreef:En wat als je nu naar de paarden moet Danzz? Zeg je dan ook morgen weer een dag?
Ja, want als je het goed geregeld hebt dan heb je toezicht bij de paarden, als ze niet aan huis staan, en dan zou je die heel vriendelijk kunnen vragen wat water en hooi te geven, ook paarden gaan heus niet dood van een dag geen aandacht, en ja (o o o, hier ga ik veel commentaar op krijgen) ook een dag op stal blijven is geen drama. Paarden overleven dag dagje heus, echt, houden ze geen trauma aan over.
Als jij nou dit dagje thuis blijft, blijf je heel. Als dit dagje al een probleem is, hoe moet dat dan in hemelsnaam op lange termijn als jij in de kreukels ligt omdat jouw auto een eigen leven ging leiden of die van iemand anders, en je alsnog niet bij je paarden aan bent gekomen??

Onverantwoord. Neem goede winterbanden of als je niet wilt wissele gewoon 4-season banden
amado7 schreef:Tja Danzz. Jij werkt blijkbaar niet in de zorg. Alle controles moeten toch verplicht gedaan worden, ook in de kraamzorg. De bevallingen gaan gewoon door. En zo in veel meer takken van de zorg.
Kawaha, nee wij hebben geen auto s van de organisatie. En laat mijn auto dan net geen winterbanden hebben en ik moet om half 5 richting huis. Zachtjes rijden maar.
danzzz schreef:SusanH schreef:danzzz jij werkt duidelijk niet in de zorg. Dat werk kan niet simpelweg een dag blijven liggen.
Welk stukje snap je niet precies van: "Hoe kan dat nou een dilemma zijn? Tenzij er levens vanaf hangen, of je hebt een ander onmisbaar beroep?"
MiniMeLona schreef:Zo bedoelde ik het niet Danzz, maar wat nu als het je werk is? En ook degenen die het goed geregeld hebben met eigen paarden , zullen echt wel eens moeten gaan omdat er niemand anders is. Dagje op stal gaan ze bij noodzaak idd niet dood van, deed ik tenslotte ook met oud en nieuw toen ik nog vlak bij Den Haag woonde.