Zoektocht naar een nieuwe auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 09:52

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 09:59

Ik heb een aantal jaren geleden een Suzuki Alto gehad. Ik had hem tweedehands gekocht, betaalde maar 10 euro wegenbelasting p/m en weinig verzekeringspremie, heb er bijna geen kosten aan gehad (op normaal onderhoud na) en heb hem uiteindelijk na aardig wat jaartjes weer voor een leuk bedrag kunnen verkopen. Kleine auto's zoals de Alto zakken namelijk relatief weinig in waarde. Zeker als je nog op school zit, vind ik de Alto een aanrader!

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:00

Concorde

Re: Zoektocht naar een nieuwe auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:19

Wij hebben sinds zaterdag een Ford Fiesta die aan je eisen voldoet, ik ben er heel erg blij mee. Praktische auto, ziet er leuk uit, niet onpraktisch groot of klein, super wegligging, genoeg pit en alles erop en eraan. Mijn vorige auto was ook een Fiesta (van 2007), hier heb ik 5 jaar erg veel plezier van gehad maar was een driedeurs. Heb hem op de nieuwe ingeruild.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 14:23

Ik heb een nieuwe versie van de Citroën C1. Speels bakkie met een boordcomputer waar je navigatie op kan laten installeren, 20 euro per maand aan wegenbelasting en rijdt erg zuinig. Ik rijd zo'n 650 kilometer op een volle tank (ongeveer 30 liter).

Die van mij heb ik gekocht net boven jouw budget, maar met minder dan 10K op de teller en met de nodige toeters en bellen. :) Waaronder zo'n hip touchscreen, geblindeerde ramen achter, snelheidsbegrenzer en airco.
En dit soort bakkies komen vaak na 2 jaar uit de private lease, dus weinig op de teller en zo goed als nieuw. Met goed zoeken kom je ver!

Brittjuh97

Re: Zoektocht naar een nieuwe auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-17 22:18

bedankt allemaal! ik ga er even naar kijken!