Tips om een studio in te richten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:07

Een hoogslaper met daarinder een bank, kleine salontafel en een tv kastje/bureau.

Je kan eens op pinterest kijken naar small room ideas of gewoon op sites waar studentenkamers aangeboden worden als ideeën.

Vriendin van mij had een super kleine kamer, maar wel alles erin door slim in te richten en dat had ze ook door ideeën af te kijken :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:16

Kan je genoeg in kwijt :D denk dat mijn vorige studio ook zo iets was, misschien zelfs iets korter

Afbeelding

Uiteindelijk heb ik linkerdeel, naast de kast, nog vervangen door hele lange zelf gemaakte tafel, wat als bureau en tv meubel diende.

Afbeelding

tuttifrutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 15:45

Ik heb ook een tijd in een studio gewoond en ik had een wentelbed , 2 persoons. Ideaal. In de ochtend bed opmaken en omhoog klappen. Ik had er een mooi gordijntje voor hangen. Bovenop de plank kon ik spulletjes kwijt. Zo had ik overdag genoeg ruimte om zelfs eventueel een droogrek neer te zetten.

Afbeelding
Zo een maar dan tweepersoons :)

Falderal

Re: Tips om een studio in te richten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 16:02

Ik heb bijna exact dezelfde afmetingen studio, alleen heb ik één lange zijde die volledig bestaat uit keuken/badkamer. Het valt alles mee hoe moeilijk het is om in te richten, er zijn heel veel leuke opties. Wat mij heel erg geholpen heeft is de site https://nl.floorplanner.com/. Hier kan je een plattegrond maken met alle meubels die je er evt. in wil zetten (met het juiste formaat) en hier dan wat mee rond schuiven. Je kan ook een 3D beeld krijgen van het effect als je denkt eenmaal iets leuks te hebben bedacht.