Het perfecte waterflesje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 18:24

Laatst bijgewerkt door magda_90 op 06-12-17 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 18:25

Ik heb een Tupperware van een liter, die zijn er ook in 750 ml volgens mij. Die lekken echt nooit, maar 17,50 voor een fles van een l liter is niet echt goedkoop gok ik zo.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 18:27

Ik heb 2 doppers (beiden als extraatje naast mn kerstpakket bij verschillende bedrijven) en ik ben er onwijs tevreden mee. Gewoon voor gebruik een keertje mee in de vaatwasser. Daarna niks mis mee. Je hebt ze ook in grotere varianten.

Doordat hij in de vaatwasser kan en goed schoon word, is hij ook nog eens hygienisch. De normale plastic flesjes moet je niet hergebruiken, dat is heel smerig ;).

Warboel

Re: Het perfecte waterflesje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 18:34

Ik lees ook maar even mee, ik zat laatst in de trein en toen schoot de dop van m'n Dopper af. Hij zat in het zijvakje van m'n tas. Gelukkig zat 'ie niet zo vol en ging het meeste over mezelf heen, maar ook een beetje over degene naast me. Genant :') :')
Dat was overigens de plastic dopper, heb ook een metalen en die gebruik ik voornamelijk in huis. Die is wel steviger maar ook een stuk zwaarder :P

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 18:51

Ik gebruik altijd een 500mL petflesje. Is iets kleiner dan wat TS zoekt, maar met een gewone schroefdop gaan die dingen nooit vanzelf open. Kost geen drol (ja, één keer, maar dan betaal je vooral voor de inhoud) en gaat maanden mee.

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:28

Oké, ik ben een beetje bevooroordeeld, want mijn broer heeft de Dopper ontworpen ( nee, hij is er niet rijk van geworden, want het was een ontwerpwedstrijd). Maar ik ben helemaal fan vd Dopper Steel. Is nog een stukje groter en geeft totaal geen smaak af. Je kunt het water er zelfs een paar dagen in laten staan en het smaakt nog naar vers water. Deze gebruik is vnl. thuis. Op mijn werk een gewone Dopper, die moet je wel dezelfde dag opdrinken, vind ik. Als de ringetjes versleten zijn, kunnen ze inderdaad gaan lekken, maar dat is te verhelpen. Ik heb al eens gevraagd of hij geen kleinere versie vd Dopper Steel kan maken voor in de auto, maar die is er helaas nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:28

Dit is de mijne! :) Van aluminium. Lekt nooit. Geweldig ding.

Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:30

Birgit01 schreef:
Oké, ik ben een beetje bevooroordeeld, want mijn broer heeft de Dopper ontworpen ( nee, hij is er niet rijk van geworden, want het was een ontwerpwedstrijd). Maar ik ben helemaal fan vd Dopper Steel. Is nog een stukje groter en geeft totaal geen smaak af. Je kunt het water er zelfs een paar dagen in laten staan en het smaakt nog naar vers water. Deze gebruik is vnl. thuis. Op mijn [***] een gewone Dopper, die moet je wel dezelfde dag opdrinken, vind ik. Als de ringetjes versleten zijn, kunnen ze inderdaad gaan lekken, maar dat is te verhelpen. Ik heb al eens gevraagd of hij geen kleinere versie vd Dopper Steel kan maken voor in de auto, maar die is er helaas nog niet.

Jawel, de aluminium dopper is er ook in 450 ml!!

Birgit01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:33

O echt, wist ik nog helemaal niet. Wat handig!

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:36

Ik vind de dopper ook heel fijn! Ik doe een milieu studie dus de hele collegezaal staat vol met doppers. :') De dopper is voor mij ook de eerste hard plastic fles die geen smaak geeft aan het water. Ik had ook een aluminium fles maar die lekte.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:42

Hier ook zwaar Dopper fan, zowel groot als klein, metaal en plastic. Wat bij mij werkt tegen het lekken (al heb ik sowieso geen ongelukken gehad, op een maal eigen schuld na) is een zacht rubberen sport dop:
Afbeelding

Oh, nog een tip: Géén rode wijn in de Dopper doen, geen succes :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:49

Mijn zoon heeft al sinds lange tijd een glazen Vodka-fles als waterfles (Absolut Vodka, had hij over van een feestje) en daar gaat bijna een liter water in. Hij neemt het mee naar school en als hij thuiskomt vult hij hem weer en neemt hij hem mee naar boven om zijn huiswerk te doen. Schroefdop, lekt niet en het is een heel stevige fles. Breekt niet snel en is toch evengoed niet te zwaar. Af en toe met heet water schoonspoelen en hij kan weer mee.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:53

Ik heb de dopper steel gejat die mijn vriend in zijn kerstpakket had gekregen. Ik vind het een ideaal ding. Lekt niet, voor mijn gevoel blijft het water net iets langer koel en geen bij smaak. Ik zou geen andere meer willen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 19:53

Shenavallie schreef:
Mijn zoon heeft al sinds lange tijd een glazen Vodka-fles als waterfles (Absolut Vodka, had hij over van een feestje) en daar gaat bijna een liter water in. Hij neemt het mee naar school en als hij thuiskomt vult hij hem weer en neemt hij hem mee naar boven om zijn huiswerk te doen. Schroefdop, lekt niet en het is een heel stevige fles. Breekt niet snel en is toch evengoed niet te zwaar. Af en toe met heet water schoonspoelen en hij kan weer mee.

Hahahaha :') Wat zeggen de docenten ervan?

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 20:11

Ik heb zowel dopper als tupperware met sportdop. Van beiden tevreden, zitten soms helemaal plat in een tas oid en heb nog nooit een lekkende gehad. De dopper vind ik leuk voor op school, smal en kleiner dan m'n tuppewarefles, op school kunnen we makkelijk bijvullen. Maar als ik onderweg ben of ergens anders heen ga waar ik niet makkelijk kan bijvullen neem ik wel de tupperware mee. Nu is 1 van m'n tupperwareflessen stuk gegaan met te vallen dus overweeg ik om het groter formaat dopper (metaal) ook nog aan te schaffen...

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 20:49

Heb hem nog niet voorbij zien komen hier, maar ik heb een Klean Kanteen fles. Dat ding is echt onverwoestbaar _/-\o_

Kan ook in de vaatwasser. Krijgt over het algemeen geen gekke smaak. Alleen de sportdop is niet lekvrij. Ze hebben wel losse loop caps te koop, daar komt echt geen druppel doorheen :) Ze zijn in verschillende versies en groottes te krijgen.

https://www.bever.nl/merken/klean-kante ... ng&filter=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 20:55

Shenavallie schreef:

Daar zou ik niet mee naar school mogen _O-

Hier ook toch heel tevreden over de Dopper. Staan er 3 en geen een van allen lekt of heeft dat ooit gedaan.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 21:00

Camelbak, zeker weten! Ik als militair wil niks anders meer. Gaat overal mee naartoe, in de heli’s, in vliegtuigen, mee het veld in of gewoon op kantoor. Lekt never ever nooit! Je hebt ze met een draaidopje of met een drinktuitje, maar het werkt als een malle! Ik heb er 1 van 750 ml. Hou er van :+:

LisaVH96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 21:10

Ik heb 2 flessen van 500ml van Chilly. Geweldig, zijn gelijk ook thermoflessen. Blijven ook daadwerkelijk 12 uur warm/heet met warm water en 24 uur koud met koud water, heb het uitgeprobeerd. Nog niet meegemaakt dat ze gingen lekken. En je hebt verschillende designs en grote's

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 00:44

DieL_Zor schreef:
Heb hem nog niet voorbij zien komen hier, maar ik heb een Klean Kanteen fles. Dat ding is echt onverwoestbaar _/-\o_

Kan ook in de vaatwasser. Krijgt over het algemeen geen gekke smaak. Alleen de sportdop is niet lekvrij. Ze hebben wel losse loop caps te koop, daar komt echt geen druppel doorheen :) Ze zijn in verschillende versies en groottes te krijgen.

https://www.bever.nl/merken/klean-kante ... ng&filter=

Die heb ik ook al bekeken. Voor mij gaat het tussen die en de metalen Dopper. Ik ben nog even uit te voeten dus ik moet nog niet direct beslissen :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 00:52

MarlindeRooz schreef:
Deze heb ik overigens!

[ Afbeelding ]

Ooh mooi!
Ik heb er ook een van Tupperware en ben er super tevreden over. Lekt niet, geen rare smaak en je hebt 2 dop opties. Een draaidop of een met een klepje. Voor thuis heb ik die met het klepje en voor onder weg een met draaidop. Ook in verschillende maten te bestellen dus helemaal handig. Maar als ik die van marlinde zie zou ik bijna een andere bestellen :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 00:57

Op mijn werk hebben de meesten ook flessen van Tupperware, alleen nog maar positieve dingen van gehoord.
Zelf gebruik ik soms mijn sodastream flessen. Lekken nooit, alleen kunnen/mogen deze niet in de vaatwas, wat wel jammer is.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 01:46

Ik heb ook een tupperware fles. Heerlijk ding gaat overal mee naartoe. Lekt niet, geen rare smaken, leuke kleurtjes, makkelijk uit te spoelen, en verschillende maten. Ik zelf heb er een van 500 ml maar 750 en 1 l BESTAAT ook dacht ik

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:24

Laura_ schreef:
Ik heb ook een tupperware fles. Heerlijk ding gaat overal mee naartoe. Lekt niet, geen rare smaken, leuke kleurtjes, makkelijk uit te spoelen, en verschillende maten. Ik zelf heb er een van 500 ml maar 750 en 1 l BESTAAT ook dacht ik

Deze is 1 liter en die sleep ik overal mee naartoe. En op de sulky bewaar ik die van 300 ml gewoon in mijn jaszak. Ze hebben nu bij Tupperware ook flessen waar je fruit bij in kunt doen. Wij hebben een verkoopster bij ons in de straat wonen hihi.
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 02:39

Ik heb ook een dopper en het water smaakt gewoon naar water :P
Draait ook niet door, dus ik ben erg tevreden.