Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Ik had geen formulier ingevuld. Waarom is mevrouw niet gelijk naar je toegekomen? Dan hadden jullie gelijk een formulier in kunnen vullen samen. Fotootje maken van het formulier na ondertekening.
Beetje apart verhaal
gekvanfleur schreef:purny schreef:Ik had geen formulier ingevuld. Waarom is mevrouw niet gelijk naar je toegekomen? Dan hadden jullie gelijk een formulier in kunnen vullen samen. Fotootje maken van het formulier na ondertekening.
Beetje apart verhaal
Je bent verplicht gegevens uit te wisselen, anders heb je straks een aangifte tegen je omdat je de gegevens niet kenbaar hebt gemaakt.
Een schadeformulier is GEEN bekentenis of wat dan ook. Het is enkel bedoeld voor de verzekeringen, die gaan onderling de zaken regelen. En geloof mij, die keren echt niet uit bij twijfel.
fenja schreef:De papieren zijn ingevuld. Ik heb echter verklaard dat ik verder niets vernomen heb en dat de bus ook niks heeft. De bijrijder geeft dit ook aan. De bijrijder is in mijn geval als mijn getuige ingevuld. De mevrouw zei dat een buurman getuige was geweest (ik heb geen buurman gezien en de plek waar het gebeurd is is ook niet zichtbaar uit een woning van de buurman.) maar die staat niet ingevuld als getuige op het schadeformulier. Schadeformulier is wel ondertekend omdat dat moet. Het is aan de verzekeringsmaatschappijen om uit te zoeken wat er aan de hand is. En of er uitgekeerd gaat worden. Deze mevrouw heeft niks meer aan haar getuige omdat dit niet vermeld is op het formulier van haar kant. En het inmiddels ondertekend is. Wij hebben een gedeelte en zij heeft een gedeelte. Het is nu afwachten wat de verzekering gaat doen.
gekvanfleur schreef:purny schreef:Ik had geen formulier ingevuld. Waarom is mevrouw niet gelijk naar je toegekomen? Dan hadden jullie gelijk een formulier in kunnen vullen samen. Fotootje maken van het formulier na ondertekening.
Beetje apart verhaal
Je bent verplicht gegevens uit te wisselen, anders heb je straks een aangifte tegen je omdat je de gegevens niet kenbaar hebt gemaakt.
Een schadeformulier is GEEN bekentenis of wat dan ook. Het is enkel bedoeld voor de verzekeringen, die gaan onderling de zaken regelen. En geloof mij, die keren echt niet uit bij twijfel.
Citaat:als je nergens tegen aan gereden. Ent ben je dat toch niet verplicht?
purny schreef:Ik had geen formulier ingevuld. Waarom is mevrouw niet gelijk naar je toegekomen? Dan hadden jullie gelijk een formulier in kunnen vullen samen. Fotootje maken van het formulier na ondertekening.
Beetje apart verhaal