Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dieseltje schreef:Leen schreef:Mokken en glazen gebruiken we niet, tenminste niet als er geen mensen komen.
Huh?![]()
Waar drinken jullie dan uit? Of drinken jullie niks?
Maar pannen ed doe ik wel altijd met de hand afwassen omdat er weinig vaatwassers zijn die die goed schoon krijgen.. CharmingS schreef:Uit fles of pak neem ik aan![]()
Ik doe altijd tijdens het koken alvast de dingen die ik niet meer nodig heb alvast afwassen, zodat ik na het eten alleen nog maar borden bestek en eventueel een pan af moet wassen, en dat is zo gebeurd. Al helemaal als je met zijn 2e bent..
En het aller makkelijkste blijft een vaatwasserMaar pannen ed doe ik wel altijd met de hand afwassen omdat er weinig vaatwassers zijn die die goed schoon krijgen..
dieseltje schreef:CharmingS schreef:Uit fles of pak neem ik aan![]()
Ik doe altijd tijdens het koken alvast de dingen die ik niet meer nodig heb alvast afwassen, zodat ik na het eten alleen nog maar borden bestek en eventueel een pan af moet wassen, en dat is zo gebeurd. Al helemaal als je met zijn 2e bent..
En het aller makkelijkste blijft een vaatwasserMaar pannen ed doe ik wel altijd met de hand afwassen omdat er weinig vaatwassers zijn die die goed schoon krijgen..
uit fles of pak...delend...ook eventueel als er wel eens visite komt, de krijgen ook uit die fles of pan....blegh![]()
Maar inderdaad, zo tijdens het koken wassen wij ook al veel af. Scheelt weer. Daarnaast ook een vaatwasser hier, al doe ik daar nooit de pannen in, die doe ik toch altijd met de hand gewoon omdat anders de machine zo ontzettend snel vol is.
CharmingS schreef:Ik drink ook altijd uit pak of fles als ik geen visite heb.. Heb altijd genoeg frisdrank in huis voor als er visite komt.. En dat is dan niet dezelfde fles als waar ik uit drink..
Vul trouwens regelmatig lege flessen met aanmaak siroop, dit is vaak een fles die ik iedere keer als ie leeg is omspoel en om de zoveel dagen pak ik een nieuwe fles.. Heeft niemand last van mijn bezoek krijgt gewoon hygienisch uit een schone fles en uit een schoon glas te drinken hoor
dieseltje schreef:CharmingS schreef:Ik drink ook altijd uit pak of fles als ik geen visite heb.. Heb altijd genoeg frisdrank in huis voor als er visite komt.. En dat is dan niet dezelfde fles als waar ik uit drink..
Vul trouwens regelmatig lege flessen met aanmaak siroop, dit is vaak een fles die ik iedere keer als ie leeg is omspoel en om de zoveel dagen pak ik een nieuwe fles.. Heeft niemand last van mijn bezoek krijgt gewoon hygienisch uit een schone fles en uit een schoon glas te drinken hoor
Oké, gelukkig! En ja....dat zal vast afwas besparen.
Niet meer nodig nu!
Goof schreef:ElCamino schreef:jezelf een schop onder je kont geven na het eten !
Nou gewoon dat.
Je brengt tenslotte ook de borden naar de keuken na het eten neem ik aan, zet dan meteen de kraan aan en was ze af.
Zo moeilijk is het niet om op te staan van de bank en het gewoon te doen.
Cayenne schreef:Maar als de afwas zo lang blijft staan trekt het toch ongedierte als vliegjes of mieren aan?
Ik doe iedere dag de afwas. Vind een vol aanrecht echt heel vervelend.