Het was wel hier in de buurt maar scheiding nog niet ver genoeg gevordert toen, heb het tandenknarsend laten gaan. Verder niks in de buurt. Deze twee zijn in verre omtrek ongeveer de enige met "vrije bouw" die dus niet vrije bouw is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Zeggen ze echt dat je met dat bedrijf moet werken of bieden ze iets aan als mensen daarmee gaan werken? Bij nieuwbouw bieden ze vaak kortingen aan als je bij een bedrijf tegels, badkamer, keuken etc besteld, maar het is geen moeten.
Aikon, 8m2 is echt heel erg klein om alles in te doen. Heb je dan geen toilet, douche en keuken meer of ga je de hoogte in?
aikon schreef:superpony schreef:Zeggen ze echt dat je met dat bedrijf moet werken of bieden ze iets aan als mensen daarmee gaan werken? Bij nieuwbouw bieden ze vaak kortingen aan als je bij een bedrijf tegels, badkamer, keuken etc besteld, maar het is geen moeten.
Aikon, 8m2 is echt heel erg klein om alles in te doen. Heb je dan geen toilet, douche en keuken meer of ga je de hoogte in?
Als ik klaar ben heb ik er alles in.Douche die gelijk wc is (wc moet er uit met douchen) Keukenblok, houtkachel, opvouwbaar oventje, bed 1,20 breed (deze is wel op 1,2 hoogte) tafel model vriezer, 2 persoons-zitbank is ook gelijk opslagkist, losse stoel, dekenkist (die dienst doet als tafel, opstap bed in/uit, opslag) wasmachientje, tv-tje, dvd speler + berg dvd's, boeken, radio. 2 honden en 2 katten. Alles wat ik nodig heb. En ja, past er allemaal in en hou nog ruimte over ook.
Kwestie van goed indelen en niet alles zo groot willen hebben als in een gewoon huis. Want dat past niet. Erg hoog kan ik niet, plafon is maar 1,86 hoog.
Paardenbox is groterCamper is dat niet.