Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Saintelette schreef:Wij gebruiken de airfryer ook bijna iedere dag, voornamelijk voor krieltjes, frietjes en snacks. Ik vind het qua smaak allemaal iets slapper dan bijv een frituur, maar het is natuurlijk ook allemaal zonder vet dus dat nemen we voor lief
Mijn vriend heeft ooit een exemplaar van Tefal gekocht. We zijn verhuisd en ik heb het ding in de doos achter het zolderschot gezet om het daar nooit meer achter vandaan te halen. Ik vind het eten dat ik erin bereid heel klef en slap eruit komen. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het dus echt niet lekker. Sorry.
Cayenne schreef:Dus het is geen aanvulling voor een combi-magnetron? Ik gebruik daar de ovenfunctie iedere dag wel van.
SusanH schreef:Als de patat er zo lang in moet, hoe doe je dat dan met de snacks? Wij bakken thuis gemiddeld om de week frites en eten er dan kroket/frikadel bij. Dat gaat in de frituur makkelijk, want de frites zijn in 4 min klaar en je hoeft dan ook niet lang op je kroket te wachten. Maar als je na 12/15 minuten pas je frites hebt, en je moet dan nog een hele tijd op je kroketje wachten vind ik niet echt grappig. Het past er natuurlijk nooit allemaal tegelijk in voor een heel gezin. Ik heb ook wel eens gedacht om een airfryer te kopen, maar dit houdt me dus tegen.