madelonvdw schreef:Onder andere hangjongeren die fietsers, voetgangers enz lastig vallen, absurde kinderen die hondenpoep naar fietsers gooien, achterna gereden worden, uitgescholden als je langsfietst.

Point taken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snadrem schreef:Naar wat voor soort woning ben je op zoek, huur of koop, appartement of woonhuis?
Succes met je huizenjacht!
Bizzybijtje schreef:Begrijpelijk![]()
Ikzelf woon dicht bij het centrum (studentenhuis) en op zich bevalt het me wel, maar idd savonds alleen op straat lopen vind ik niet zo tof. Ik fietste een tijd terug regelmatig over de heikant/stokhasseltlaan maar daar zou ik inderdaad niet zo snel willen wonen. Rond het centrum vind ik prima, hoe verder erbuiten hoe meer buitenwijk het wordt zeg maar

Dayanaera schreef:Bizzybijtje schreef:Begrijpelijk![]()
Ikzelf woon dicht bij het centrum (studentenhuis) en op zich bevalt het me wel, maar idd savonds alleen op straat lopen vind ik niet zo tof. Ik fietste een tijd terug regelmatig over de heikant/stokhasseltlaan maar daar zou ik inderdaad niet zo snel willen wonen. Rond het centrum vind ik prima, hoe verder erbuiten hoe meer buitenwijk het wordt zeg maar
Ik werk achter de Korvelseweg en als ik dan naar West moet vinden na 00.00 (mijn langste dienst loopt tot 0.00) dan bedank ik echt hoor. Als ik avonddiensten heb pak ik dus de auto.
Overdag omdat je minstens 1 keer van je fiets gereden wordt en savonds/snachts omdat het daar niet megagezellig is