Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Willemiens schreef:Ik kom zelf uit Heiloo en werk in Amsterdam en ben met 35 minuten op werk met de auto.
Geen idee waar de theaterschool is maar gok dat parkeren daar geen optie is.
Vanaf Heiloo ben je met 30 minuten op Amsterdam CS (hoeft ook niet over te stappen). Dus ik zou eens gaan kijken rondom Uitgeest, IJmuiden, Beverwijk.
Ligt langs de uitvalswegen en je zit dus zo op de A9 richting Amsterdam/Aalsmeer.
Als je wat verder richting het noord/westen wil; schrijf je in op http://www.svnk.nl voor woning in Alkmaar, Heiloo, Castricum, Uitgeest. Of kijk op marktplaats, staan redelijk wat kleine kamers/appartementen op aangeboden en vaak kom je in een iets rustigere omgeving zodat de kat ook naar buiten kan.
We hebben hier ook genoeg stalling (castricum/heiloo/uitgeest/bergen/egmond) en nog een +-punt; het ligt vlakbij duin/bos/strand. Hoe dichterbij hoe duurder uiteraard, dus wellicht ook een optie om je paard te verhuizen? (heb niet zo ver gelezen of het je eigen paard is btw)
Als je meer wilt weten stuur me gerust een PB
Cowgirl schreef:Willemiens schreef:Ik kom zelf uit Heiloo en werk in Amsterdam en ben met 35 minuten op werk met de auto.
Geen idee waar de theaterschool is maar gok dat parkeren daar geen optie is.
Vanaf Heiloo ben je met 30 minuten op Amsterdam CS (hoeft ook niet over te stappen). Dus ik zou eens gaan kijken rondom Uitgeest, IJmuiden, Beverwijk.
Ligt langs de uitvalswegen en je zit dus zo op de A9 richting Amsterdam/Aalsmeer.
Als je wat verder richting het noord/westen wil; schrijf je in op http://www.svnk.nl voor woning in Alkmaar, Heiloo, Castricum, Uitgeest. Of kijk op marktplaats, staan redelijk wat kleine kamers/appartementen op aangeboden en vaak kom je in een iets rustigere omgeving zodat de kat ook naar buiten kan.
We hebben hier ook genoeg stalling (castricum/heiloo/uitgeest/bergen/egmond) en nog een +-punt; het ligt vlakbij duin/bos/strand. Hoe dichterbij hoe duurder uiteraard, dus wellicht ook een optie om je paard te verhuizen? (heb niet zo ver gelezen of het je eigen paard is btw)
Als je meer wilt weten stuur me gerust een PB
OOk bij de svnk sta je rustig 7 a 8 jaar op de lijst voor een woning.
Via MP heb je meer kans en paardenstallling is ook wel te vinden maar niet voor 100 euro. Eerder tegen de 200 euro.
Wel een beetje banketstaaf dat mensen gelijk beginnen dat de kat maar naar het asiel moet en het paard naar de slager. Lekker makkelijke oplossing![]()
Soms zit je gewoon ff vast in een situatie en is het fijn als je wat mensen hebt die met je meedenken. Daar is toch niks mis mee. Slager kan atijd nog en asiel ook maar niet voordat je eerst opties hebt bekeken.
Weet je ook zeker dat je de theater school wil blijven doen of is er nog iets wat je leuk vind?
Katten hebben ook een rouw periode, geef hem even de kans. Een maatje erbij kan wel eens heel anders lopen dan je hoopt(vechten).