Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
friesam schreef:De moderne BMW's (2001 en jonger) zijn wel redelijk uitbreek proof.
Er zit echter een knopje op het dashboard als je dat uit zet (verschillende symbolen en benamingen in oude en nieuwere types) dan wil het wel.
Maar ik rij al 5 jaar 330D Dus een pittige diesel nu een station automaat eerder een lichtere sedan schakel) maar (klopt af) nog nooit in de slip.
friesam schreef:De moderne BMW's (2001 en jonger) zijn wel redelijk uitbreek proof.
Citaat:Er zit echter een knopje op het dashboard als je dat uit zet (verschillende symbolen en benamingen in oude en nieuwere types) dan wil het wel.
Huertecilla schreef:friesam schreef:De moderne BMW's (2001 en jonger) zijn wel redelijk uitbreek proof.
Nee. Dat líjken ze.Citaat:Er zit echter een knopje op het dashboard als je dat uit zet (verschillende symbolen en benamingen in oude en nieuwere types) dan wil het wel.
Tatáááá![]()
Met de electronische camouflage/correctie uit is het gedrag zoals het per concept inherent ís.
Koop wat je wil, maar technisch is het concept wat het is. Dat heeft voordelen en nadelen. Als je voordelen niet gebruikt, waarom zou je dan extra betalen om de nadelen electronisch te moeten compenseren?!
Dan betaal je imo beter minder voor het concept wat doet wat jij verwacht.
friesam schreef:Omdat BMW motorisch een betere auto is, het rijcomfort hoger ligt dan Audi of Volvo.
Pieter25 schreef:In jouw geval (angst enz.), zou ik lekker voor een voorwielaangedreven auto gaan![]()
Hij zal je altijd lekker vooruit trekken en in de sneeuw makkelijk te corrigeren met onderstuur, met voetje van het gas.
Met een achterwielaandrijving kun je wel lekker dwars gaan in de sneeuw![]()
Frummels schreef:Sneeuw en achterwielaandrijving is een hele slechte combi
Hij was overigens in Nederland prima te rijden hoor, omdat ik gewend was in slecht weer en sneeuw te rijden. Maar toen ik eenmaal de rs4 had geprobeerd heb ik de BMW snel afgeschreven.

. Maar dat gaat tegenwoordig ook goed hoor!
. Frummels schreef:Ik bedoelde dat dat de enige uitvoering is die (binnenkort/sinds kort) ook in achterwielaandrijving te krijgen is.