Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Sterkte TS! Wij zitten in een soortgelijke situatie met een aannemer die het keer op keer liet afweten.
We hadden een nieuw huis gekocht en wilden de badkamer onder handen laten nemen. De aannemer zou met zijn mannen op 17 juli beginnen met de sloop. Mijn man had hiervoor speciaal een week vrij genomen.
Maar op 17 juli niemand.. 18 juli niemand... 19 juli niemand..
Uiteraard hebben we direct geprobeerd om contact op te nemen, maar er werd gewoon niet opgenomen en het opgegeven adres bij de KvK bleek niet te kloppen!
Uiteindelijk heb ik een gepeperde review op FB geplaatst en toen kregen we na 3 weken opeens contact! Ze zijn toen 14 augustus pas aan de slag gegaan, waardoor de badkamer helaas niet klaar was voordat we het huis zouden betrekken.
Tijdens de verbouwing kwamen ze weer geregeld niet opdagen en er zijn bij onze badkamer heel wat fouten gemaakt die nu nog gecorrigeerd moeten worden, maar guess what: ze komen weer niet opdagen![]()
En harde afspraken maken helpt niet, want ze komen gewoon echt niet opdagen.
Inmiddels zitten we half oktober en is onze badkamer nog steeds niet af. Gelukkig voor ons hebben we nog niets betaald en zijn we maar gaan wachten tot ze geld wilden zien. Want dan kunnen ze natuurlijk opeens wel contact opnemen. Dat gebeurde afgelopen week dus en ze begonnen direct te dreigen en te schelden.
Inmiddels hebben we rechtsbijstand en een advocaat ingeschakeld. Die adviseerde ons om alvast 60% te betalen om welwillend over te komen. Eigenlijk ben ik daar op tegen. Laat het ze eerst maar oplossen!
pmarena schreef:Wàt een ellende... je relatie krijgt er ook nog een tik van zo
Cayenne schreef:Bedankt Bigone, zo denk ik er zelf ook over, maar manlief denkt erover om het advies van de advocaat op te volgen. Volgens de advocaat staan we dan sterker in een evt rechtszaak omdat wij welwillendheid hebben getoond?
We hebben vorige week de badkamer nog eens technisch laten keuren om de gebreken ook op papier te hebben. Laatst nog een overstroming gehad in de badkamer omdat de afvoer nog vol gruis zatLaminaat op de overloop dus ook geruineerd