Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Of is het een tweedehands apparaat?
Lieshorses schreef:Misschien dat ik het apparaat niet goed ontkalkt heb, zal het vandaag nog eens een keer doen. Kan dat wel met azijn of moet ik een ander middel gebruiken?
friendly schreef:Ik zou sowieso geen azijn meer gebruiken voor t ontkalken. Er had hier toch ook een medewerker van blokker gereageerd dat ze daar toch juist stuk op gaan? Nu doet ie nog (weliswaar niet naar wens) dus kan je t beter voorkomen dat ie stuk gaat toch?
Je helpt me met dit topic wel herinneren dat ik de mijne ff moet ontdoen van z'n stoflaag, dan heb ik ook weer koffie
Citaat:Hoe moet ik mijn SENSEO ontkalken?
Bekijk de film of volg de onderstaande geschreven instructies met de eenvoudige stappen over het ontkalken van uw SENSEO.
De ontkalkingsprocedure bestaat uit 2 ontkalkingscycli en 2 doorspoelcycli.
Ontkalken
Alleen ontkalkers op basis van citroenzuur zijn geschikt voor het ontkalken van het SENSEO-koffiezetapparaat.
Philips heeft een speciale SENSEO-ontkalker ontwikkeld met typenummers HD7006, HD7011 en HD7012.
Dit type ontkalker ontkalkt de machine zonder deze te beschadigen.
Opmerking: gebruik ook nooit een ontkalker op basis van mineraalzuur zoals zwavelzuur, zoutzuur, sulfaminezuur of azijnzuur (azijn). Deze ontkalkers kunnen uw SENSEO koffiezetapparaat beschadigen.