Laptop wordt heet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 15:29

Hier precies zelfde verhaal ook een hp maar die van mij was ook echt op en al meer dan 8 jaar oud en heb ik uit voorzorg niet meer aan gedaan omdat ik bang was dat er onherstelbare schade zou ontstaan. Binnenkort breng ik m weg om alle foto's eraf te laten halen want die hebben hoge emotionele waarden voor mij en m'n vriend maar verder ist even kijken of ie rijp is voor de sloop (denk het wel) of dat ie met een kleine opknapbeurt nog een jaartje of wat verder kan.

Anoniem

Re: Laptop wordt heet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:56

Hier 2 HP klapdozen gehad met hetzelfde probleem.. Tegen brandwonden aan op mijn been. Uiteraard nieuwe ventilator in laten zetten, en na een paar maanden weer dat probleem... Ik gebruikte internet en mail, meer niet.

Noooooit, maar dan ook nooooooooit meer windhoos...

Heb nu al 3 jaar een apple macbook pro, en nooit, maar dan ook nooit meer gezeik gehad tot bovenstaand. Die twee klapdozen van HP had ik beter direct kunnen investeren in een apple..

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:49

Nielojram schreef:
Hier 2 HP klapdozen gehad met hetzelfde probleem.. Tegen brandwonden aan op mijn been. Uiteraard nieuwe ventilator in laten zetten, en na een paar maanden weer dat probleem... Ik gebruikte internet en mail, meer niet.

Noooooit, maar dan ook nooooooooit meer windhoos...

Heb nu al 3 jaar een apple macbook pro, en nooit, maar dan ook nooit meer gezeik gehad tot bovenstaand. Die twee klapdozen van HP had ik beter direct kunnen investeren in een apple..

Ik heb idd ook gekeken naar een macbook maar dat wordt een beetje lastig omdat ik veel op m'n laptop doe voor school en ik niet weet of ik een macbook daar voor kan gebruiken. :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 22:49

Ik vind macbooks ook zo ontiegelijk duur in vergelijking met een normale laptop :=

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 22:51

Maureen95 schreef:
Ik vind macbooks ook zo ontiegelijk duur in vergelijking met een normale laptop :=

Dat klopt idd, maar persoonlijk ben ik meer fan van apple alleen ben ik heel bang dat dat niet gaat werken met school. :+

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 23:07

Er zijn speciale losse ventilatoren te koop voor laptops die je er onder legt.
Of dat in dit geval zin heeft betwijfel ik, t zal meer symptoombestrijding zijn.....
Het klinkt alsof het toch aan de ventilatoren ligt, misschien werken die niet helemaal meer naar behoren. Even iemand naar laten kijken die er verstand van heeft, je vader bijvoorbeeld?

Wbt apple vs windows, apple is prima te gebruiken voor school hoor, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor opleiding je doet, maar als je bekend bent met de os kun je er in principe net zo veel mee als met een windows.
Zelf geef ik de voorkeur aan Windows maar dat heeft met gamen te maken :Y)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-17 23:45

Laurora schreef:
Er zijn speciale losse ventilatoren te koop voor laptops die je er onder legt.
Of dat in dit geval zin heeft betwijfel ik, t zal meer symptoombestrijding zijn.....
Het klinkt alsof het toch aan de ventilatoren ligt, misschien werken die niet helemaal meer naar behoren. Even iemand naar laten kijken die er verstand van heeft, je vader bijvoorbeeld?

Wbt apple vs windows, apple is prima te gebruiken voor school hoor, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor opleiding je doet, maar als je bekend bent met de os kun je er in principe net zo veel mee als met een windows.
Zelf geef ik de voorkeur aan Windows maar dat heeft met gamen te maken :Y)

Ik gebruik m'n laptop echt puur voor school en 's avonds netflix, ik begin aankomende week met de opleiding allround laborant. Met mijn vorige opleiding gebruikte idd sommige mensen een macbook.
Ik heb redelijk wat verstand met iphones maar niet met een macbook. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:04

melissac schreef:
Ik heb idd ook gekeken naar een macbook maar dat wordt een beetje lastig omdat ik veel op m'n laptop doe voor school en ik niet weet of ik een macbook daar voor kan gebruiken. :+

Ik heb gewoon office op mijn macbook, dus word, excel etc. Dat is geen probleem.

Maureen95 schreef:

Refurbished kopen 8-) De mijne komt bij www.omolo.nl vandaan, prima apparaat voor nog geen 500 euro, en garantie. Ik ga ook geen nieuwe aanschaffen, hoor, ik heb een paard :Y)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 17:46

Nou mijn vader is er de hele dag mee bezig geweest vandaag, eerst vooral naar de ventilatoren gekeken alles zag er prima uit.
Totdat hij zag dat er 1 helemaal kapot was, waarschijnlijk heeft hij het daarvoor over het hoofd gezien.

Uiteindelijk de beslissing genomen om de laptop niet meer te repareren, heb vanmiddag meteen een nieuwe gehaald.