Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammyoo schreef:Ik heb onze wc en badkamer(tje) met tegelverf gedaan. Keurig volgens de gebruiksaanwijzing allemaal, eerst goed ontvetten en dan primer etc. Het resultaat was heel erg mooi, maar.... de verf in de douchecabine begon na ongeveer anderhalf jaar wel af te bladderen. Nu zijn we met z'n vieren en mijn zoon staat extreem lang onder de douche. Dat kan mee hebben gespeeld. De badkamer heb ik daarom wel eens overnieuw gedaan, met weer na anderhalf jaar bladderen in de douchecabine. Op het toilet zie ik dat de verf nu, zeker zes jaar later, een beetje begint te vergelen.
De prioriteiten blijven hier buiten liggen, dus ik doe het er maar mee..
Sammyoo schreef:Ik vind de handgrepen op je kastjes meer storen dan de tegels
DubbelDun schreef:Volgens mij is de nieuwe naam Sävetal.
De oude naam was Kvadrat of Ädel.
Joltsje schreef:@daantjuhj.. je kunt ook alleen de deurtjes /fronten vervangen indd. hebben wij ook gedaan. gelijk een heel andere keuken.
voorbeelden bij 'handelbijvanandel'
Citaat:Nee. Dat is echt geen gezicht. Je ziet op de plekken naast de afzuigkap dan de oude gelige kleur. En aan de bovenkant ook.
[ [url=m/sS54YU.jpg]Afbeelding[/url] ]
De pijl die bovenkant moet dan ook.
En de beide zijkanten van de kastjes in die rode cirkel. En de zijkant van de koelkast. ( andere rode cirkel) je ziet het niet op de foto maar daar kijk je ook tegen aan