Ik heb een Toyota Yaris diesel. Dat is een 1,4 motor en dat trekt lekker vlot. Geen problemen om goed mee te komen op de snelweg.
Anoniem
Geplaatst: 14-08-17 10:50
Weet je zeker dat het kantelpunt waar diesel goedkoper wordt dan benzine gaat halen? Anders is een hybride misschien een optie, als de staat van de accu's nog goed is: Priussen tot 5000
Even van Ekris (een toyotadealer) gekopieerd over de accu's: Wij krijgen vaak de vraag van de consument: ”hoe lang gaat de batterij van een hybride mee?” Dit is in volgens Toyota een autoleven lang. Het aantal batterijen dat bij Toyota is vervangen, sinds de introductie van hybride zeventien jaar geleden, is op één hand te tellen. Dit heeft nog geen één automerk kunnen evenaarden. Wij van Toyota Van Ekris willen u daarom gerust stellen en bieden een nieuwe exclusieve service aan: garantie op de hybride batterij (accu) tot een kilometerstand van maar liefst 400.000 kilometer. Met dit Hybride batterij (accu) garantie pakket hoeft u zich geen zorgen meer te maken dat het u kan gebeuren.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 14-08-17 10:54
Ik heb een Renault Twingo diesel. Bevalt goed en is zuinig in gebruik.
Ik heb een opel corsa 1.3 cdti uit 2011, hele fijne auto die ook heel makkelijk en prettig rijdt. Haal gemakkelijk 1 op 21/22 en als ik moeite doe rijdt hij nog wel wat zuiniger.