Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarjanB schreef:@deoirith Ja dat is misschien nog wel een goede
Xmereltje.. dat kost handen vol geld omdat zon ei s nachts in z'n jacuzzi wil zitten..
@quera van mij mag ie er best zitten maar een beetje rekening houden met een ander is toch niks mis mee? Jij slaapt neem ik aan ook niet in een afgesloten ruimte met oordoppen in door je buurman?
MarjanB schreef:@deoirith Ja dat is misschien nog wel een goede
Xmereltje.. dat kost handen vol geld omdat zon ei s nachts in z'n jacuzzi wil zitten..
@quera van mij mag ie er best zitten maar een beetje rekening houden met een ander is toch niks mis mee? Jij slaapt neem ik aan ook niet in een afgesloten ruimte met oordoppen in door je buurman?

bruintje123 schreef:Dromertje
maar misschien dat fluisteren geen fluisteren is.
Bij onze ene buren die dachten ook echt dat ze met gewoon volume praatte maar dat was gewoon niet zo.
De andere buren hoorde we ook niet. Eerde buren hoorde we ook niet. Alleen hun.
Maar die hadden zelf echt niet in de gaten dat ze op alles op de grens zaten te tokkelen.
dromertje2 schreef:MarjanB schreef:@deoirith Ja dat is misschien nog wel een goede
Maar je buur kan er niet aan doen dat je zo gefocusd bent op geluid dat zelfs fluisteren te veel is.
Rekening houden betekend niet dat jij kan bepalen hoe en wat. Zeker niet als het door jezelf komt. Misschien op iets anders focussen??
Je zegt zelf heel stil te zijn maar voor een ander kan dat niet het geval zijn omdat die hypergevoelig is.
Als die dan bij komt klagen, zou jij dat dan fijn en terrecht vinden?
dromertje2 schreef:Dat is dus het gedeelte dat we niet kunnen inschatten.
Maar aangezien geluidsoverlast haar blijft bezig houden, ondanjs verhuizen, heb ik de neiging om te denken dat ze wat te gefocusd is op geluid.
Mijn slaapkamer is aan de straatkant, pal naast de voordeur en gang van het appartementengebouw en ik hoor ook alles, als mensen binnen komen, auto s,... Ook s nachts, hoe stil ze ook zijn of niet. Als ik me daar op focus, zou ik ook niet goed slapen.