Genoeg voor vandaag, heb nog stuk laurier versmald. Lang niet klaar maar lijf vindt het wel best. Moet ook ng fut hebben om te koken. Nu kan deze kant langzaam dichtgroeien. Of ik zet er een schutting tegenaan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

soms laat ik bewust wat groeien. Lekker als soort spinazie.
Als weer omslaat ga ik binnen aan de gang.
word er echt blij van. En hoofd borrelt over van de ideeen. Heb ook inmiddels wat zonneenergie lampjes gekocht voor naast pad aan de muur/schutting enz. Bva doet wonderen.
twijfel nog. Er staan mooie grote partijen mooi grijzig grind ook. Voor een kwart dat het normaal kost inclusief thuisbezorgen. Zou een goede en snelle oplossing zijn voor spekglad vlonderterras. Heb daar een plan voor. Er ligt boven een splinternieuwe overkapping van 3 bij 3. Hardhout met een zeilbovenkant. Terras is ook 3 bij 3. Laurier verder terug snoeien. Daar schutting voor zetten. Worteldoek, grind, overkapping erboven tuinset en een mooi terras naadt de vijver.
wemelde het een paar jaar geleden van de zevenblad, nu her en der een plantje. Overburen ooit ook bezig gezien met een kwastje en round-up, hielp niks, jaar daarna net zoveel zevenblad. Ik blijf stug doorgaan met trekken. karuna schreef:Kijk ik ook naar. Alleen niks in de beetje regio. Mogelijk via bva vaak ook leuke prijs. Staan nu aantal niet zo fraaie maar nieuwe metalen huisjes, kun je met hout aan buitenkant opleuken. Mogelijk voor onder de 300 totaalprijs te koop.
Worteldoek is bij bakker bv zo duur nog niet. 0,90 de strekkende meter.
je komt meerdere keren per week bijna langs.