Is een beugel voor om de poten van je hoofdsteun waar dan een clip aan zit.

Deze is specifiek voor BMW, maar ik ben dus ook op zoek.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Molfre schreef:Raar, misschien je cookies verwijderen?
Is een beugel voor om de poten van je hoofdsteun waar dan een clip aan zit.
[ Afbeelding ]
Deze is specifiek voor BMW, maar ik ben dus ook op zoek.

Mri schreef:Zit er een rits in de rugleuning van je bekleding? Zoja: openritsen en kijken hoe de hoofdsteun onder de bekleding zit. Wellicht kan je met een klein gaatje in je bekleding toch een dergelijke beugel kwijt!
amoj schreef:Lees even mee, ben 1.60 en heb ook dit probleem. Ik doe m meestal achter m'n rug langs maar goed, dat is natuurlijk niet echt veilig.
zou toch denken dat zo een kleine auto ook geschikt is voor minder lange bestuurders maar helaas..
XxDiandraxX schreef:(ik hoop dat het hier goed staat anders mag het verplaatst worden.)
Misschien ben ik een hele slechte zoeker maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Misschien slimme/handige bokkers die het weten?
Het zit zo, vanmorgen heb ik een andere auto gekocht en hoewel je uitgaat dat de auto geschikt is voor minder groote personen (toyota aygo) zit de gordel toch echt te hoog voor mijn 1.67m waardoor deze in mijn nek snijt. Nu zoek ik een heel simpel dibg om dit anders te geleiden maar ik kan het nergens vinden.
Dit zoek ik:
[ [url=m/dcIIQ9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mochten er bokkers zijn met andere goede ideeen zijn die ook welkom.
Tigress schreef:Ik volg en zoek ook even mee! Ik heb het probleem dat de gordel niet onder mijn voorgevel blijft zitten, maar er hoog op blijft liggen. Gevolg is inderdaad ook gordel in mijn nek
Heb ik ook last van haha, heel typisch is dat. Ik ben 1.63 en heb er zelfs last van in mijn Ford Ka. Ik hoop in dit topic een goede oplossing te vinden!

XxDiandraxX schreef:Die clips moeten allemaal de twee gordeldelen aan elkaar verbinden (dus de buikriem met de schouderriem) en laat dat nou niet toegstaan zijn in nl.