Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stefje schreef:Via-via (mond tot mond) is het handigste. Dan weet je hoe iemand echt bevalt bij een bekende. Of bijv. via http://www.werksters.nl.
Marocje schreef:Viavia is ook erg fijn. Zou dat doen, of dus via een site. Via Mp of fb wordt het ook veel aangeboden, alleen is de kans dan groter dat je pas na een paar slechtere een goede ervaring hebt.
Wendy schreef:Marocje schreef:Viavia is ook erg fijn. Zou dat doen, of dus via een site. Via Mp of fb wordt het ook veel aangeboden, alleen is de kans dan groter dat je pas na een paar slechtere een goede ervaring hebt.
Want?
Slechtere zitten er altijd tussen, ook via een organisatie of een site. Het is aan jou om daar scherp op te zijn, waar nodig het gesprek aan te gaan of zelfs afscheid van elkaar te nemen.
marschwood schreef:Safina,dit is een heel herkenbaar verhaal.Van de betreffende organisaties niets dan goeds,maar de mensen zelf ontbreekt het nogal eens aan fatsoen en het zich houden aan afspraken.Zelf uiteindelijk ook via via eentje gevonden.Vraag eens aan bekenden,collega's of moeders op school(mocht je kinderen hebben)of zij een hulp hebben of kennen.Succes
Marocje schreef:Jeetje wat een gedoe telkens Safina. Kan me er onderhand wel iets bij voorstellen dat het moeilijk moet zijn een fijne hulp te vinden: krijg zo ontzettend veel aanvragen dat ik daar veel van moet weigeren. Kan dus erg kieskeurig zijn waar ik wil werken, maar andersom moet dat dan betekenen dat er veel vraag is maar weinig (goed!) aanbod van hulp. Heb nl al op diverse kennismakingsgesprekken gehoord dat ik nr zoveel ben omdat de 1 constant af zei, de ander 'voor het oog' schoonmaakt en weer een ander 'dingen niet ziet'. Gelukkig heb ik 3 fijne adressen waar ze er erg tevreden zijn, en vrijdag start ik bij een nieuwe.