Het leed dat Hollands Nieuwe heet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Het leed dat Hollands Nieuwe heet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 19:12

En dat is nou exact het probleem er valt haast niet te communiceren.
Zoolgangster: Haha nee ik geef ik nog liever 50 euro aan het incassobureau dan ook maar 1 cent en 1 minuut langer aan de telefoon met die lui :')

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 20:40

saskiakefie schreef:
Zoolgangster: Haha nee ik geef ik nog liever 50 euro aan het incassobureau dan ook maar 1 cent en 1 minuut langer aan de telefoon met die lui :')

Wat je aan het incasso betaald, komt toch die 8 euro weer bij de provider terecht.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:15

saskiakefie schreef:

Heb je ook maar iéts van mijn berichten gelezen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 21:32

Overigens is het waarschijnlijk vrij simpel en stond de incasso opdracht al klaar op het moment dat jij het abo afgekocht hebt.
Kan het bedrijf niet heel veel aan doen, dat gaat namelijk (wederom) automatisch.
Ze hadden je wel hiervan op de hoogte kunnen stellen en je kunnen adviseren het bedrag te storneren...
Maar eerlijk..... met zo'n houding vond ik het ook weleens lastig behulpzaam te blijven...

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 00:12

Tja :') Je kan koppig blijven TS maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee. Bedrijf gaat gewoon hun protocol af, ze zitten echt niet te onderling boosaardig te gniffelen en te bekokstoven hoe ze jou 8 euro afhandig gaan maken. Maar zoals ik eerder al zei ben jij ben straks wel degene die er een berg tijd, geld en energie aan kwijt is. Als het incasso eenmaal opgestart is wordt het lastig om de boel nog terug te draaien - zelfs al krijg je gelijk, het incassobureau moet alsnog voor hun dienst betaald worden. Wie gaat dat doen? Je kan je ergeren aan die 'dreig'mails maar je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent :)

Ik snap die problemen die mensen altijd met klantenservice hebben nooit zo. Ik heb ook echt wel medewerkers aan de telefoon gehad die niet eens hun eigen kop van hun achterste zouden kunnen onderscheiden maar met geduld, vriendelijk blijven en volhouden kom je er echt wel. Wat heb je er aan om zo kwaad te worden om een logistiek foutje?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 09:25

Zo makkelijk kan het dus: :')
Via facebook. Nouja.. misschien heb ik me dan wat teveel opgewonden voor niks...
Hoi Saskia. Ik heb het nogmaals voor je nagekeken. Ik zie dat het afkoopbedrag hier is binnen gekomen, maar niet goed is verwerkt. Ik heb zojuist het openstaande bedrag gecrediteerd. Het abonnement is verder wel goed afgesloten, je zult geen herinneringen meer ontvangen. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Marleen

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:33

Mooie leer voor de volgende keer: direct actie ondernemen en niet de boel op laten lopen.

Slecht voor je humeur, je bloeddruk en alles daar om heen. 1 simpel belletje of in dit geval berichtje en klaar!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 09:38

Ja al denk ik niet dat het een volgende keer zo verloopt, je moet wel echt wat flikken om me zo boos te maken :Y)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 02:44

A_nouk schreef:
Ik zou eventjes contact opnemen met hollandse nieuwe, ook al kost het geld, in je gesprek vragen om een schriftelijke bevestiging van je opzegging en het feit dat ze je betaling voor de afkoop van het contract hebben ontvangen + ook zelf een verslag van je telefoongesprek via email aan hen zenden.

Lau schreef:
Ik zou gewoon even Hollands nieuwe even bellen.

Juist in dit soort situaties zou ik niet bellen, maar alles per mail of (aangetekende) brief doen zodat je bewijs hebt voor als dat nodig mocht zijn. Verslag van een gesprek is leuk, maar als zij dan zeggen dat dat gesprek niet heeft plaatsgevonden of niet zo is gelopen, sta je nog nergens. In eerste instantie bellen is goed, maar als het vervolgens continu mis blijft gaan is het verstandiger om te gaan mailen.