Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MightyMike schreef:Ze zijn moeilijk te verkrijgen. Heb ze ergens besteld voor de meiden maar nog niet binnen. Vorige week had Bart Smit en Intertoys ze nog niet, nu staan ze op de site, maar levertijd nog onbekend. Ik zie op Facebook verschillende kleine winkeltjes voorbij komen, die soms een partij hebben, maar zo te lezen zijn ze zo weg.
eclair98 schreef:Ik heb autisme en hsp en snel gestresst. Wil nog een Cube maar ook de spinner lijkt me erg fijn!

eclair98 schreef:Nou ik heb er eenMensen schatte me al 16, ik denk met de spinner 12
Ik vind het een fijn ding om mee te friemelen
![]()
Ik heb vandaag bij de so low ook de cube gezien. Wat. Een. Pruts. Ding. 8 euro!? Daar verwacht ik wel wat stevigere cube voor
En ik zeg eerlijk, op stressmomenten is dat een heel fijn ding om mijzelf rustig te krijgen! 
.
.
Grappige dingetjes zijn het. Eerst vond ik ze stom en wilde echt niet meedoen met die hype. Maar ik heb een webshop en dus besloot ik om er dan maar wat van in te kopen. Toen ze binnen kwamen even 1 uitgepakt om te controleren en te bekijken.......en je raad het al...... ik heb er de hele avond mee zitten friemelen
Luca03 schreef:eclair98 schreef:Nou ik heb er eenMensen schatte me al 16, ik denk met de spinner 12
Ik vind het een fijn ding om mee te friemelen
![]()
Ik heb vandaag bij de so low ook de cube gezien. Wat. Een. Pruts. Ding. 8 euro!? Daar verwacht ik wel wat stevigere cube voor
Is het echt zo'n pruts ding? Was het de echte fidget cube of een namaak?