Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geen idee hoe oud die eigenlijk is maar is de oude wasmachine van mijn overleden schoonouders, dus zolang die het nog doet mag die de paardenharen ronddraaien 
Tazzey schreef:Ik vind vooral de service van Samsung een stuk beter dan die van Miele. Onze Samsung heeft een klein probleem gehad en dat was een lastig probleem waar de monteur niet direct uit kwam. Als ik vandaag bel dat de machine het niet goed doet dan staat de monteur morgen voor de deur. Mijn machine staat ingebouwd en dat is bij Samsung geen enkel probleem, de monteur haalt de machine zelf naar voren. Bij Miele deed de monteur dat niet, die verwachtte van mij dat ik de machine naar voren zou halen terwijl ik amper rechtop kon staan omdat ik niet lang daarvoor mijn rug gebroken had.
Grootste voordeel van de Samsung Eco Bubble vind ik dat hij fiks zuiniger is met stroomgebruik.

e
slang zat niet goed aangesloten. Vanavond maar even een sterke man om hulp vragen die hem harder kan aandraaien 
)
Ik kreeg dat pas door dat de wasmachine die functie had toen ik hem in gebruik nam.
Neonlight schreef:Volgens mij heb ik dezelfde Miele, ik ben er erg tevreden over.
De duitse merken die niet gemaakt zijn in lagere loon landen zijn nog altijd de beste machines.
In een Samsung zit veel electronica wat kapot gaat, met name de tiptoetsen. Over duurzaamheid qua trommel en zo heb ik ook mijn twijfels, omdat het een nieuwkoner is in de wasmachine markt. Wij hebben heel bewust gezegd dat wij zeker geen Samsung wilden daarom.