. En deze heeft 32gb intern en is uit te breiden tot 236gb (denk ik). Moet dus helemaal goed komen met de S8 Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Luca03 schreef:Breekbaarheid valt mee met het gebogen scherm. Ik heb de S7 Edge, heb er een goed hoesje rond (wel een hel om een fijn hoesje te vinden) en hij heeft nog niks na 8 maand. En deze heeft 32gb intern en is uit te breiden tot 236gb (denk ik). Moet dus helemaal goed komen met de S8
KimD schreef:Luca03 schreef:Breekbaarheid valt mee met het gebogen scherm. Ik heb de S7 Edge, heb er een goed hoesje rond (wel een hel om een fijn hoesje te vinden) en hij heeft nog niks na 8 maand. En deze heeft 32gb intern en is uit te breiden tot 236gb (denk ik). Moet dus helemaal goed komen met de S8
Welk hoesje heb je? Dan zet ik dat alvast op mijn wishlist.

Faline schreef:Grappig dat de meesten al een uit de lijn hadden, ik ben van de s2 naar de s6 gegaan. Die s2 heb ik dik 4 jaar gehad, kan met de s6 waarschijnlijk ook nog wel 2 jaar door hoor, maar had gewoon zin aan de s8 hihi.
. Dan gaat m'n iPhone eruit en Samsung er in
vond hem erg fijn in de hand liggen, ik wilde eerst voor de huawai p10 gaan, maar met het vriezen kon hij kuren hebben begreep ik HorseTimeXL schreef:Ik hoop zo dat ze in mei/juni met een leuke actie komen voor de Samgung S8
! Faline schreef:Hier https://www.egosketch.nl/samsung-galaxy ... drukt.html
Dat is voor de gewone maar voor de plus hebben ze ook.