Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BrankaZ schreef:tjaakje schreef:Een Subaru Forester? Of hij echt een hoge zit heeft weet ik niet zeker, hij lijkt op de auto die ik rij, maar blijft wel onder de 1350 kg.
Zeker de oudere modellen zijn niet echt hoge zit. Maar verder wel redelijk het lijstje van de TS. Heb zelf een Subaru uit 1998 (waar ik helaas afscheid van moet gaan nemen) en i.v.m. de hoge zit die de TS beslist wil niet genoemd.
Rex_Rolfo schreef:Zafira A (1999-2005) kan aan je gewicht eis voldoen. Meriva doet dat ook. Let er bij Opel op dat niet alle blokken goed tegen lpg kunnen. Één letter verschil in motorcode kan alle verschil maken! Meeste Zafira draaien wel relatief veel toeren op snelweg-snelheden. Dacht dat er 1.8's zijn met de langere overbrenging van de diesel. Vraagbaak: http://www.opel-forum.nl
Corolla Verso of Avensis Verso?
Audi A2?
Daihatsu Terios?
Mercedes A klasse?
. Mooi duidelijk plaatje!
Helaas moet dat voorlopig even een droom blijven
het is zoooooooooo relaxed 
Lalidan schreef:Tot mijn eigen grote verbazing, blijkt de Rav4 binnen het gewicht te vallen! Dat had ik niet verwacht, ik meende echt dat die veel zwaarder waren! Ik ga hem toevoegen aan mijn lijstje, kijken of ik een kan vinden om eens in te zitten!
http://auto.autoscout24.nl/Peugeot-Bipp ... -308506209dromertje2 schreef:Heb juist de nissan note van mijn vader verkocht aan garage. Geen nissan garage maar die wist te vertellen dat veel merken dezelfde basdis en of motor heeft. De note had dus dezelfde bassis en motor als renault.
K geloof dat peugot en opel dit ook hebben.
Dus je kan wel een ander merk kopen maar met dezelfde motor bv als het merk dat je niet wilt.
dromertje2 schreef:Heb juist de nissan note van mijn vader verkocht aan garage. Geen nissan garage maar die wist te vertellen dat veel merken dezelfde basdis en of motor heeft. De note had dus dezelfde bassis en motor als renault.
K geloof dat peugot en opel dit ook hebben.
Dus je kan wel een ander merk kopen maar met dezelfde motor bv als het merk dat je niet wilt.
) zit er verschil. En bij renault gaat het dus inderdaad niet om het motorblok, maar juist om alle goedkope elektronica. Maar, zoals gezegd, met elke auto kan je pech of geluk hebben. Wat mij betreft laten we dit onderwerp verder rusten, omdat het gevraagd werd heb ik uitgelegd waarom niet. Mijn keuze staat wat dat betreft echter gewoon vast, dus daarover door gaan en dat er ook mensen zijn die wel goede ervaringen hebben met Renault is in dit topic niet van toepassing.
. Hoewel, als ik hem nu zo zie.... misschien dat ik morgen toch even naar Oldenzaal rij....
. Wie weet heb ik toevallig net twee ellendige teepee's geprobeerd.