Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
petitparis schreef:waarschijnlijk is dit bij de matrassen die ik vroeger had bij de productie gebeurd. Nu gelukkig eentje uit 1 geheel, veel confortabeler...
Persoonlijk zou ik 1 grote matrasbeschermer proberen of 2 lossen en deze aan elkaar stikken of met rits.

watchthesky schreef:Keet heeft een goed punt. Mijn vriend is ook zo zwaar dat ik naar hem toe rol.
Dat gebeurt zelfs al op de topper die wij bovenop onze twee losse matrassen hebben.
Bovendien voel je elkaar dan ook constant bewegen. Ik zou gek worden.
TS, is (ultrasterk) klittenband misschien een optie anders? Je hebt klittenband wat je niet hoeft te stikken maar kunt plakken, nu vermoed ik dat dat snel loslaat, maar je kunt het altijd een beetje hardcore met superlijm vastmaken...
Dan zit het er wel voorgoed aan vast, maar ach, je was vast niet van plan het bed ooit nog te gaan verkopen neem ik aan.

Zinzi_jewel schreef:De gouden tip vraag je
Ga naar Ikea
En koop een matras uit een stuk .
Had ook altijd dit probleem
En nu matras uit een stuk en slaap als een prinsesje
En spanbandjes koop je bij action voor een appel en een ei
Zinzi_jewel schreef:De gouden tip vraag je
Ga naar Ikea
En koop een matras uit een stuk .
Had ook altijd dit probleem
En nu matras uit een stuk en slaap als een prinsesje
En spanbandjes koop je bij action voor een appel en een ei
, juist een soort hoes waar je de matrassen in hun geheel in moest stoppen en dicht ritsen. Was een bloedwerk om ze erin te krijgen, maar je lag erna altijd fantastisch! Geschikt voor het zwaardere werk, om het zo maar te zeggen...
MiniMeLona schreef:antislip matjes heb ik ook liggen, is niet afdoende.
Ik had toen ik nog mannen in mijn bed had...![]()
, juist een soort hoes waar je de matrassen in hun geheel in moest stoppen en dicht ritsen. Was een bloedwerk om ze erin te krijgen, maar je lag erna altijd fantastisch! Geschikt voor het zwaardere werk, om het zo maar te zeggen...
![]()
https://www.matrasdirect.nl/beddengoed/ ... GwodmEQClA
Zoiets?