Huishoudelijke apparaten tweede hands

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 21:51

Bcc heeft ook schade modellen op de site staan. Hebben een klein deukje en zijn dan ook flink afgeprijsd en heb je wel een nieuw apparaat.
Zo ben ik aan m'n koelkast gekomen.
Mn wasmachine en gasfornuis heb ik wel schadevrij omdat ik het model niet kon vinden wat ik wilde hebben met een deukje.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-17 09:51

Heel erg bedankt voor de reacties allemaal. Hier kan ik zeker wat mee en ook veel dingen waar ik nog niet aan had gedacht.
Mn vriend heeft het ook gelezen en die is werkelijk verbaasd hoeveel response zo'n vraag krijgt.
Dank jullie!

Zijn er nog mensen die ervaring hebben met waterkokers of frituurpannen e.d. van de action? Zag daar ook wat dingen staan laatst namelijk.

Grapjasjes12

Re: Huishoudelijke apparaten tweede hands

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:03

Daar heb ik dan weer minder goede ervaringen mee. Je moet het bij de Action maar net treffen en daarom geef ik daar mijn geld niet meer uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:10

Waterkoker van de action doet het prima, frituurpan geen idee. :P

Wij hebben een wasmachine voor een kratje bier (studentenhuis) heeft soms storing maar als we hem vaak schoonmaken niet meer. Dus regelmatig een keer leeg draaien met soda er in. En de filter schoonhouden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:16

Ik heb genoeg action spul staan wat prima werkt, maar je moet wel even opletten wat je koopt. Een waterkoker moet voor mij bv een gladde bodem hebben, geen verwarmingselement, dat verkalkt veel te snel en krijg je lastig schoon.. En bewaar bonnetjes goed want ook bij Action heb je garantie.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:25

Ik kom even binnen vallen ga namelijk ook binnenkort op mij zelf :j

Hoe vind je die tweede kansje op de site van bcc of coolbleu?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:37

http://www.bcc.nl/outlet
Hier staan de deukies en showmodellen die eruit gaan geloof ik.
Bij coolblue moet je gewoon zoeken naar het product dat je wilt en dan hopen dat er een tweedekansje van is, volgens mij is er geen pagina waar ze allemaal op staan :P

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:40

Idd bij action de wat duurdere nemen ik had een waterkoker en die stekker verbrande in mijn stopcontact waardoor er enorme steekvlam kwam! Dus ik ben er niet zo happig meer op

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:54

Hier goede ervaringen met een tweedehands wasmachine. Wel bij een bekende witgoed zaak gehaald en kreeg er zelfs 6 maanden garantie op. Alle rubbers en slijtonderdelen waren vervangen. Koelkast en vaatwasser waren volgens mij modellen van het jaar daarvoor en daardoor goedkoper.

Ik zou ook zeker rondvragen bij familie, vrienden en collega's. Ik ben via via echt aan ontzettend veel spul gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:55

F_inley schreef:

Bij de bol.com staan ze bij een artikel er rechts naast, onder het kopje tweedehands. De verkoper zet dan altijd in de beschrijving wat er mis mee is. Zo heb ik een contact grill met beschadigde doos met €15,- korting gescoord. Verder nog helemaal nieuw :)

Nevadaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:00

Ten eerste super tof dat je op jezelf gaat wonen!

Voor mijn gevoel is goedkoop werkelijk duurkoop dus naar mijn mening kan je beter een keer goed investeren dan heb je daar als het goed is jaren profijt van.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:07

Ik heb m'n droger tweedehands. Inmiddels de tweede al. Jaren geleden ging mijn droger op een ongelukkig moment stuk. Toen heb ik bij een bedrijfje in 2e hands miele gebeld. 'S avonds stond hij er al voor €100. Jaren later was de sensor stuk waardoor hij niet doorhad dat de was droog was. Gebeld. €75,- bijbetalen en een halve dag later stond er een andere. Die oude wordt gemaakt en weer verkocht.
Toen mijn ex weg ging hebben we voor hem bijna alles 2e hands op marktplaats gekocht. Zeker wasmachines en drogers worden, wegens samenwonen, regelmatig aangeboden.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:15

F_inley schreef:

De tweedekansjes big Coolblue staan bij het nieuwe product, en dan onder de prijs staat iets dergelijks van "Tweedekansproduct voor *prijs*"

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 12:21

Mijn wasmachine heeft laatst ook de geest gegeven, en op moment niet het budget om een nieuwe aan te schaffen. Dus via marktplaats een tweedehands machine gekocht, daarvoor had die bij die mensen nog gedraaid (was te zien en te ruiken) en ze wilde eventueel als ik dat zou willen ook wel een programma laten draaien zodat ik kon zien dat die goed was.

Ik heb dat ding nu ongeveer 3 maand en werkt goed! Ze zeiden dat die een jaar of 2 was en dat ze hem zelf nieuw in de winkel hebben gekocht. Nou kwam ik er later wel achter dat dat dus niet kan, want het model is wat ouder. Maar hij wast goed, lekker stil en energiezuinig!

Dus ja een wasmachine tweedehands zou ik nog wel een keer weer aandurven, oh de prijs... 50 euro :j
dus ook al gaat die máár 3 jaar mee, goedkoper kan niet.