Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marjoow schreef:Beetje balen. Net een nieuwe tablet gekocht... Nu las ik dat je met de bon terug kon gaan om het verschil terug te krijgen mits het binnen de 30-dagen retour termijn valt... Mensen die dit kunnen bevestigen?
Marjoow schreef:Beetje balen. Net een nieuwe tablet gekocht... Nu las ik dat je met de bon terug kon gaan om het verschil terug te krijgen mits het binnen de 30-dagen retour termijn valt... Mensen die dit kunnen bevestigen?
bruintje123 schreef:Marjoow schreef:Beetje balen. Net een nieuwe tablet gekocht... Nu las ik dat je met de bon terug kon gaan om het verschil terug te krijgen mits het binnen de 30-dagen retour termijn valt... Mensen die dit kunnen bevestigen?
Ja.
Dat hebben wij 2 jaar terug met een tv gehad.
Zonder moeite kregen we het btw bedrag terug.
Citaat:Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.
? Anders doe ik dat zometeen om 17:00
Was wel in 2011 ofzo
Marjoow schreef:Celiien schreef:Ik was het ook al aan t zoeken.. iemand die zin heeft om te bellen? Anders doe ik dat zometeen om 17:00
Ik heb op Facebook een berichtje gestuurd.

Citaat:Hoi Marjolijn,
Ik snap dat dit vervelend kan zijn. Helaas kunnen wij het verschil niet achteraf aan je terugbetalen. Dit heeft te maken met onze prijsbelofte. Wij vergelijken dagelijks onze prijzen met de prijzen van andere aanbieders, waardoor jij de beste prijs betaalt voor jouw aankoop. Voor meer informatie met betrekking tot onze prijsbelofte kun je hier terecht: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/prijsbelofte.html.
Groet,
Thomas
Drunksheep schreef:Ik werk bij de Mediamarkt, en ik kan je vertellen dat het erg leuk shoppen is samen met personeelskorting![]()
De verhalen over prijzen die omhoog worden gegooid zijn trouwens onzin... wij bieden namelijk een laagste prijs garantie (en vergelijken dus met andere aanbieders) waarna de btw-korting er pas af gaat.
Als clublid heb je inderdaad een pre-sale voor de BTW dagen op woensdagavond. En als clublid kan je tot 28 dagen retourneren, ipv de normale 14 dagen.
Je kunt het prijsverschil van de dag zélf terugvragen binnen een termijn van 14 dagen. Dat houdt dus in dat je alleen dat verschil van die dag zelf terugkrijgt, en niet een verschil binnen die 14 dagen. Je kunt dus wel proberen je product retour te brengen en je geld terug te vragen, en dan terugkomen tijdens de BTW vrije dagen. Maar ga er vanuit dat ze streng zijn op retour gebrachte producten
Ik weet dat ons filiaal níet blij is met retours rond deze dagen haha.