Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nachtlampje schreef:Dat lijkt me heerlijk zeg DanielleB! Wij hebben ook een starterslening, dan gaat er sowieso meer tijd overheen, maar in principe zijn we al sinds eind november in de weer.
Nachtlampje schreef:Wat tof Amyke! Heerlijk, zometeen dan dus de paarden aan huis?
amyke schreef:Nachtlampje schreef:Wat tof Amyke! Heerlijk, zometeen dan dus de paarden aan huis?
Inderdaad. Ze staan nu op een weiland achter mijn ouders wat ook wel makkelijk is als ik niet kan gaan. Maar binnenkort staan ze bij mij thuis op 30m van mijn living en slaapkamer :-D! Het is een luxe, maar mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen om te investeren in een iets duurder huis,maar dat we dan de paardjes bij ons hebben.
SandravdB schreef:Van waar dan keuze voor de randstad? Dacht eerst misschien makkelijker met je werk maar lees dat je dan juist nieuw werk moet zoeken.
_suus19_ schreef:Die dozen gaan hard he?
Wij hebben er nu 37 en ook al heel veel weggebracht naar het oud vuil, maar het blijft vol staan hier. We hebben nog geen enkele volledig lege kast.
Stoppen jullie alles gewoon in dozen of proberen jullie ook zoveel mogelijk op te ruimen, te sorteren en weg te gooien?