Als je nog vragen hebt mag je me zeker een berichtje sturen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als je nog vragen hebt mag je me zeker een berichtje sturen
8nnemiek schreef:xLes schreef:Heb elk merk al getest buiten HTC en vond iPhone daarvan met voorsprong de irritantste. 2x opladen op een dag! En zoveel was ik er niet mee bezig. Ding was snel verkocht.
Mijn vriend doet 6 dagen met zijn iphone batterij, dus het zal niet aan de iphone hebben gelegen![]()
De iphone 4s van mijn moeder (mijn oude telefoon) gaat 2 dagen mee voordat ie uit valt![]()
Batterijduur is echt niks mis mee.
iPhones staan er wel bekend om dat ze snel kuren met de batterij krijgen hoor. Ik heb tot nu toe nog geen enkele iPhone gehad waarvan de batterij het na 1,5/2 jaar niet begon te begeven. Mijn 6 moet ik nu wel tien keer per dag opladen omdat hij elke keer weigert mee te werken.
binnen zijn de foto's beter dan de 4s tengeltje11 schreef:mijn telefoon is nog een oude nokia waar ik mee kan bellen en sms-en.
prima,alleen begin ik toch nu en dan wat te missen.
ik overweeg nu een refurbished iphone te gaan kopen,daar die meevallen in prijs.
het goedkoopste lijkt me goed genoeg,dan kom je bij de iphone 4.
alleen zijn die niet meer de jongste.
vandaar de vraag.
zijn die nog ok om te kopen en te gebruiken voor een spectaculaire dingen?(bellen,enkele apps en mails ontvangen-lezen)
want mijn kennis daarover is zooo klein ....
tengeltje11 schreef:dank voor de reacties alvast.
maar wie weet dat dan bv een iphone 5 niet plots volgend jaar dezelfde problemen krijgt omdat ze hetzelfde doen als met de 4?
*knip*