Erg mooi,opvallend kleurtje TS.Helaas ben ik wat betreft namen voor een auto inspiratieloos.Misschien Pepper,volgens het idee van karuna.
Was het een bewuste keuze om akkoord te gaan met economisch total loss?Veel mensen denken dat ze geen andere keuze hebben maar dat klopt wettelijk niet.Althans toch niet volgens de Belgische wetgeving.
@Goof Na mijn ongeval ben ik ook niet akkoord gegaan met de verzekering.Uiteindelijk gelijk gekregen maar daar gaat een hele tijd overheen.
Nouja bewuste keuze...ik heb er eigenlijk verder niet over na gedacht dat het ook anders kan... Maar ik heb nou eenmaal die beslissing genomen dus terugdraaien wordt wat lastig.
okay ik dacht aan Guus voor je auto, of als je het een meisje vind Guusje haha, want je hebt NB op je kenteken en dat is noordbrabant en dan het liedjebrabant van guus meeuwis moet je van houden hahaha. Ik vind de kleur ook leuk!
Mooie auto Marlies, ik met bekennen dat ik het een 'goede ruil' vind . Kleurtje is echt gaaf! Maar een naam weet ik niet. Die van mij noem ik Dametje omdat ze een oud besje is.
Em_
Geplaatst: 11-01-17 20:11
Peppy!! (Naam van mijn paard hehe..)
Anoniem schreef:
Peppy... Een beetje het western erin houden In ieder geval heel veel veilige kilometers gewenst!
Haha zie nu dat dit al gezegd is!! Nou dat kan geen toeval zijn
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 11-01-17 20:22
Oei wat een leuke... en ik geef ook random dingen een naam wanneer ik er erg blij mee ben dus wat dat betreft ben je niet de enige gek. Voor als je rare name leuk vind, weet je nog dat oude radiostation dat niet meer bestaat, yorin fm? Door zijn kleur moest ik daar meteen aan denken...Voor mensen die hem niet snappen, spreek yorin hardop uit en denk daarbij aan hoe dat moet klinken voor iemand die engels spreekt. Ik vind het echt een leuke kleur hoor maar hier moest ik echt meteen aan denken
Erg gave auto, geniet er van!
Anoniem
Geplaatst: 11-01-17 20:36
Gaaf bakkie, heb ik ook, sinds vorig jaar, wel van de baas ( privé een TT ) Mijn heet Loekie, van Loekie de Leeuw ( peugeot, leeuw, etc... ) ' Asjemenou'
Anoniet
Geplaatst: 11-01-17 20:37
Wat een liefie! Mijn vorige auto heette Harrie
Huidige is een Clio en heet ook Clio.
Laurabram
Geplaatst: 11-01-17 20:57
Wat een pech dat hij al te snel moest gaan.
Veel plezier met de opvolger en veel veilige kilometers.
Lekker kleurtje! Ziet eruit als een fijne auto. Wel zonde van je andere auto, altijd jammer dat soort ongelukjes.
Namen doe ik zelf niet aan. Mijn auto heet 'auto/De Up' of 'De Witte Bolide.' Is een witte VW UP, leaseauto. Met héél groot het logo van het bedrijf erop