Marije_jiplover schreef:Jij hebt een deal met de keukenboer, dus die moet het oplossen.
Of hij er nu wel of niet met de leverancier uitkomt, jij hebt bij hem een keuken besteld zonder beschadigingen en die behoort hij te leveren.
Jezelf niet tussen de keukenboer en zijn leverancier laten indrukken.
Dit heb ik een beetje zelf gedaan, omdat het mij allemaal niet snel genoeg ging en de keukenboer nou ook niet echt bepaald moeite deed voor ons om dit te willen bespoedigen!
Ik ben het helemaal met jullie eens hoor. Vraag me alleen af of ik wel in mijn recht sta om dit te eisen
. (op keukens geld zelfs een garantie van 25 jaar).. ken iemand die doodleuk een bureaustoel na 9 jaar gebruik onder garantie heeft omgeruild tegen een nieuwe
...

Wat ik ook gewoon niet snap is dat er nergens netjes achteraan gebeld wordt. Hallo mevrouw, ik begreep dat de monteur bij u langs is geweest, is alles naar wens gegaan etc. etc.
zz

Ja, dat kun je hebben met een natuurproduct... (achteraf toen hij eruit was, bleek het een scheur door en door te zijn, gebeurd tijdens het transport. )