We hebben een Touran en een oude Ford Fiesta, klein zijn we dus wel gewend (alleen onze hond niet
). Touran is wel een verschrikkelijk fijne auto om in te rijden! En mijn pony mag er ook achter .. Maar goed.. Daar hebben we de auto niet voor. Lease gaat het geloof ik niet meer worden. Nu heeft hij het er weer over om deze maar af te rijden. Maar goed.. Kan vanmiddag in eens weer anders zijn met die kerel van mij
Wij hebben onlangs een nieuw huis gekocht. Klushuis, dus een (extra)hypotheek aanvraag moeten we niet in gevaar brengen. We hebben beide een vaste baan.
Bij de ANWB kan de lease gestopt worden als je je baan verliest of andere onvoorziene gebeurtenissen.
.
voor mij is het niets verder naar mijn werk maar ik heb echt een hekel aan fietsen.. Al zou een E-bike mij wel beter aan staan dan een gewone fiets. Alleen met wisselende diensten in de zorg is het niet heel handig en aantrekkelijk om op de fiets te gaan..
jij randstad ik provinvie Groningen. Maar ook gewicht auto, brandstof, eerdere gemelde schades, wanbetalers, etc heeft invloed op de prijs. Dus tenzij je naar Groningen verhuisd
zou ik inderdaad eens met jouw gegevens gaan vergelijken bij verschillende maatschappijen. Dan pas kun je zien of je afgezet bent of niet.