Aanraders telefoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-16 11:34

lifaya schreef:
Ik ben overgestapt van Samsung naar iPhone en tot nu toe bevalt de iPhone mij echt zoveel meer. Stuk sneller en lijkt wat fijner in de hand. Maar dat geld niet voor iedereen natuurlijk

Bij mij was het net andersom haha! Ik kwam van een iPhone en ben naar een Huawei Honor 7 gegaan en ik blijf nu gewoon bij Android. iPhone viel me echt heel hard tegen en de nieuwe worden ook enkel duurder...

S7 valt inderdaad buiten budget. S6 staat mee op het lijstje!

biggirl

Re: Aanraders telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:40

En een nexus ? Dat is een google telefoon . Ik heb de nexus 5 gehad super ding ! Snel , batterij ging lang mee , groot geheugen en je kan prachtige fotos maken

_Nelleke_

Re: Aanraders telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:43

Ik ben van iPhone naar Samsung gegaan en erg tevreden. Als je goed zoekt kan een s7 wel voor jouw budget worden gevonden.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 11:54

Ik heb sinds een maand de Oneplus3 en ik ben er zo blij mee. Wat een telefoon!
Ik zou niet weten wat de minpunten zijn eigenlijk. Voor ik hem kocht las ik dat de batterij redelijk snel leeg ging maar zelfs met veel internetten is mijn telefoon nog nooit helemaal plat geweest op het einde van de dag. En als het zich zou voordoen gebruik je gewoon de dash charger en je telefoon is opgeladen op een halfuur.

Oh, nu weet ik het weer, het grootste minpunt was de levertijd, maar dat was ik alweer vergeten. Ik heb een maand moeten wachten aangezien de telefoon dus niet in de winkel te verkrijgen is. Maar dat wachten was het zeker waard!