Boxspring irt romantische slapers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Re: Boxspring irt romantische slapers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:34

dat is een rol die je onder een tapijt legt.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:39

Weet niet of je het tegen mij hebt, maar die van de ikea werkt prima hoor. Anti slip is anti slip.
Anders www.google.nl > antislip bed en dan heb je 100.000 resultaten

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 08:01

Waarom koop je niet gewoon een 2 persoons matras? Dan ben je van die ellende af. Ik heb zelf wel een 2 persoonsbed, met 2 matrassen en een dikke topper. Ik heb geen last van een kuil in het midden. Maar wij liggen dan ook niet de hele nacht lepeltje lepeltje.

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-16 10:37

Cookies schreef:
Waarom koop je niet gewoon een 2 persoons matras? Dan ben je van die ellende af. Ik heb zelf wel een 2 persoonsbed, met 2 matrassen en een dikke topper. Ik heb geen last van een kuil in het midden. Maar wij liggen dan ook niet de hele nacht lepeltje lepeltje.

Omdat ik daar juist ervaring mee had met een mega kuil. Wij doen aan synchroonslapen en synchroondraaien :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:43

Cookies schreef:

1 matras werkt leuk als je allebei hetzelfde gewicht en postuur hebt. Wij verschillen nogal :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 10:46

Wij hebben 2 losse boxspring dingen en daarop een 2 persoons matras. Een goed stevige, en flink dikke. Maar deze is ook opgesloten in een bed ombouw. Gewoon zo'n ding waar je normaal een lattenbodem inlegt.
Vriendlief en ik hebben niet het zelfde postuur, en al helemaal niet het zelfde gewicht, sterker, ik heb behoorlijk last van overgewicht. Maar we hebben een stevig matras, (komt uit 2008 maar altijd alleen gebruikt) en sinds 3 jaar samen op dit matras. Genoeg draaien doet wonderen. Die van ons kan ook op alle manieren gedraaid worden. Het vorige matras van mijn vriend niet.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 21:25

Als jullie toch altijd boven op elkaar liggen, of dichtjes bij dichtjes, is alleen een eenpersoonbed niet veel makkelijker? :D Houd je ook lekker veel ruimte over in je slaapkamer. Ook goedkoper dan een 2 persoons of twee matrassen. Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk. :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 23:21

Cookies schreef:
Als jullie toch altijd boven op elkaar liggen, of dichtjes bij dichtjes, is alleen een eenpersoonbed niet veel makkelijker? :D Houd je ook lekker veel ruimte over in je slaapkamer. Ook goedkoper dan een 2 persoons of twee matrassen. Ik zie alleen maar voordelen eigenlijk. :D

Hahaha :j
Toevallig moesten we laatst overnachten in een hotel en die had alleen nog kamers met twee losse smalle bedden... we hebben maar een bed beslapen :') dus niet zo'n gek idee

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:40

Wij hebben hier twee losse boxsprings die aan elkaar worden gehouden door het hoofdeind en klemmen tussenin. Beide een eigen matras en topper. Voorheen schoof alles uit elkaar. Sinds kort hebben we twee hoeslakens om de toppers en matrassen en sindsdien blijft alles liggen. Ook geen last van kuilen, moet wel toegeven dat we ieder redelijk aan onze eigen kant liggen.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:04

Ik heb het zelfde probleem gehad.
We hebben nu een ombouw gekocht voor de bedden en een traagschuim topper.
Mede voor mijn rugprobleem

We liggen ook vaak dicht tegen of naast elkaar.
We hebben nu wel ieder een eigen matras.
Maar door de ombouw kunnen deze niet schuiven.
En door de topper zitten we niet met die gleuf