Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:Heb je een linkje met foto van de Tupperware beker? Op de website zie ik hem niet staan.
). Net getest boven de gootsteen, lekte niet. Maar eens kijken hoe lang hij het blijft doen, maar voor 2,30 is een miskoop niet zo erg. Blijkt hij nou toch niet goed te zijn kan ik altijd nog een duurdere beker kopen.
(cars beker in groep 7...)
Eilandje schreef:[ Afbeelding ]
Mijn kinderen nemen deze drinkflessen van Tupperware mee naar school. Ze hebben nog nooit gelekt.
Mepal hebben we ook ooit gehad, maar dat lekte idd.
Drinkflessen van Sigg lekken ook niet, maar deze staan hier werkloos in de kast sinds we de Tupperware-flessen ontdekt hebben. Die van Tupperware zijn namelijk veel gemakkelijker om af te wassen.
ClaudiaHS schreef:Ik heb ook die drinkbekers van een Hema.ik heb er 6 (3 kids) nu een jaar in gebruik.
1 ervan lekt omdat we die te strak hadden aangedraaid waardoor t rubber is uitgerekt en van een andere zijn nu we nu een dop kwijt.
Ook heb ik 2 Sigg look-a-like drinkfleseen gekocht bij de Lidl van het zomer.
Deze zijn ook top en lekken absoluut niet.
Mijn oudste zoon krijgt momenteel gewone halve liter petflesjes mee.
ik koop een sixpack. Inhoud kan hij opdrinken en daarna vullen we hen aan met wat we in huis hebben.
Enig nadeel is dat ze gewoon eens in de zoveel tijd vervangen moeten worden omdat ze dan niet meer schoon worden.
HopeDreamer schreef:Bij de Epplejeck hebben ze bidons/drinkbekers die modellen werken enorm goed! Wij hebben er ook 3 nog nooit gelekt
Iedereen gevraagd uit mijn gezin, maar echt niemand kreeg hem open. Nu weer open gelukkig