Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb gewerkt bij animal prints, de tekenares heet Astrid Halsema. Zij werkt ook in opdracht! Animal Prints is de laatste jaren in grootte flink afgenomen (zoals veel merken helaas), in Maassluis hebben ze nog een winkel waar veel mokken en overige producten staan, wat het huidige assortiment is durf ik niet te zeggen maar ze hebben meerdere type mokken, onderzetters, glazen, voerbakken voor dieren en nog wel meer. (winkel heet de dierenboetiek, hij zit naast dierenkliniek de zwarte zee). De mokken met tekst waren in 3 talen verkrijgbaar, nederlands frans en duits, en zij zo ver ik weet allemaal uit de collectie gegaan. Populaire rassen en diersoorten zijn al jaren niet meer leverbaar.
GerenGer schreef:Al een oud topic maar ik ben heel erg benieuwd of deze bekers ook nog ergens te verkrijgen zijn
met Nederlandse tekst? Wil heel graag de beker met welsh pony, maar op de site van Animal
Prints staat er Duitse tekst bij. Is deze ook ergens te verkrijgen met Nederlandse tekst? Alvast bedankt!!

Een tijd geleden is Katja bij mij langs geweest en heeft IJslander aan mij overgedragen. Zo lief
Dank je wel! Hij staat mooi te wezen in de kast, en hij is ook erg fijn als theebeker. Shet en welsh heb ik ook, die heb ik van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag vorig jaar. En ik heb een heel mooie beker (zonder tekst, alleen afbeelding rondom) met schapen, ook van Animal Prints. Die had ik al. Ben er blij mee