Huurprijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 04:56

Ik weet dat mijn dochter geld terug heeft gekregen omdat haar huur te hoog was. Kijk eens op de site van de huurcommissie, daar staat een puntenlijst waar, na invullen, een huurprijs uitkomt. Of even de woningbouw bellen, wie weet.
Ik betaal ook maar 374 euro voor een eengezinswoning, de huizen die hier nu leegkomen gaan ruim het dubbele kosten dus :evaw: sociale huurwoningen!

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 08:40

bij ons werkt het zo dat na elke huurder de prijs stijgt. dus een woning waar een oud stel bewijzen van spreken 60 jaar woont en dan kom jij er in is goedkoper dan dat er 4x een jong stel heeft gewoont.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 08:49

Er is dit jaar een nieuw systeem ingevoerd waardoor alle huurprijzen op de schop zijn gegaan. Dus ja, lagere huurprijzen dan daarvoor in verband met het huursubsidiesysteem.

Ik denk dat ze je aan zien komen wat betreft geld terugvragen. :+ Als je huis voldoet aan de voorwaarden qua huurprijs hebben zij niets fout gedaan. Het zou wat zijn als ik bij mijn werk ga vragen om een terugbetaling van salaris. Als iemand mijn werk vervangt en 50 euro per maand meer krijgt dan ik. Ik ben gewoon akkoord gegaan met het bedrag wat ik kreeg, achteraf piepen zou dan raar zijn..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:00

Nou mijn dochter heeft gewoon huur teruggekregen hoor dus zo gek is het niet.