Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) . safina schreef:Om heel eerlijk te zijn: ik zou mezelf niet zoveel aantrekken van die anonieme briefjes. Hooguit misschien een briefje ophangen met "wil de buur die mij anonieme briefjes stuurt even contact met me opnemen voor een gesprek? De koffie staat klaar."
En verder lekker doorgaan met je leven.
Edit: typo
Sleeper schreef:safina schreef:Om heel eerlijk te zijn: ik zou mezelf niet zoveel aantrekken van die anonieme briefjes. Hooguit misschien een briefje ophangen met "wil de buur die mij anonieme briefjes stuurt even contact met me opnemen voor een gesprek? De koffie staat klaar."
En verder lekker doorgaan met je leven.
Edit: typo
Dit zou ik ook doen. Je weet niet eens wie je aan moet spreken als er anonieme briefjes gestuurd worden. Hoe kan je dan een gesprek met iemand hebben. Anonieme briefjes, jullie zitten niet meer op de basisschool.
En wat betreft het douchen je zou wel gek zijn om korter te douchen vanwege de buren
Lillith24 schreef:Een van de briefschrijfsters heeft gereageerd en haar excuses aangeboden voor de brief, ze had zich laten leiden door klachten van de andere buurvrouw (vriendin) en vond het achteraf ook geen nette brief. Binnenkort komen ze samen langs voor een borrel, echt fijn! En om eerlijk te zijn had ik dit niet meer verwacht..
Lillith24 schreef:Een van de briefschrijfsters heeft gereageerd en haar excuses aangeboden voor de brief, ze had zich laten leiden door klachten van de andere buurvrouw (vriendin) en vond het achteraf ook geen nette brief. Binnenkort komen ze samen langs voor een borrel, echt fijn! En om eerlijk te zijn had ik dit niet meer verwacht..