jessdaniels schreef:Is dit een grap?
Helaas
Laat hem wel even opgebaard liggen in zijn bakje rijst dan
, flauw hoor dat hij zwemmen niet leuk meer vind
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rebecca schreef:Hij is eerder helemaal onder water geweest , hij kan of kon het gewoon hebben\
Jullie doen alsof ik een telefoon moordenaar ben![]()

ierusju schreef:Ik weet niet wat TS doet met haar telefoon onder de douche![]()
Maar er staat bij de beschrijving toch echt dat hij het een halfuur 1 meter onder water moet uithouden, dus de gedachte om hem in het zwembad te laten spelen is helemaal niet raar hoor

inochiyo schreef:De telefoon is ip67 gecertificeerd, dat wil zeggen dat hij het een half uur uithoud tot op 1m diepte. Dus dat kan hij gewoon, vandaar dat het nooit een probleem is geweest. Mijn s7 neem ik ook mee onder de douche, die heeft ook een ip67 certificering. Je telefoon was dus wel degelijk waterdicht en niet spatwaterdicht zoals sommigen suggereren. Enkel na herstelling vervalt dit

is ook gewoon verzekerd tegen waterschade behalve als je hem gebruikt tijdens watersporten zoals waterskiën en dat soort dingen. Dus dan neem ik aan dat hij wel tegen een beetje water kan als alleen dat zorgt voor uitsluiting.
, ligt gewoon aan stomme telefoon
tengeltje11 schreef:ik vraag me vooral af waarom mensen zwemmen en wildwaterbanen doen met hun telefoon mee?
serieus?kan dat ding zelfs daar niet meer even aan de kant gelegd worden?

.

, batterij is wat lam en met swipen van scherm heeft ie weleens moeite. Geen idee hoelang het duurt voordat hij dood dood gaat maar werkt prima zo