Rocamor schreef:En ik zou het huis Heeeeeel goed afsluiten als je er niet bent....
Wellicht ver gedacht, maar voor hetzelfde geldt dat hij je huis heeft staan scannen
Nou, adresgegevens, tel. nr. e.d. die in de brief staan kloppen gewoon. Staan ook op internet. Maar morgen eens kijken of ik op mijn werk een belletje kan plegen.
BartVB schreef:Ben je toevallig lid van Vereniging Eigen Huis? Lijkt me ook handig om even contact mee op te nemen.
En stel dat je idd iets moet doen, dan lijkt me een simpele terugslagklep meteen na je watermeter een prima oplossing. Als je een beetje handig bent dan kan je dat zelf organiseren voor een paar euro.
Nee, geen lid van VEH. En ja, dat zei mijn man ook al, dat als hij dat stuk leiding dan maar ging vervangen, dat hij dan meteen die terugslagklep erop zou zetten.
.
. Het was een echte controle.
. Lijkt me dat ze toch aan de laatste eisen moet voldoen, maar voor de zekerheid toch maar even nagevraagd.
. Maar het gaat me ook om het principe. Kunnen ze me op kosten jagen, terwijl er geen wetgeving voor particulieren is. Ze bleven het nl. maar hebben over een collectieve aansluiting. Dat heb ik dus NIET. Wij hebben een particuliere aansluiting. Volgens mij wisten zelf niet echt wat ze er mee aan moesten, vandaar dat de teamleider de beslissing mag nemen.
....ook als particulier gelden die risicoklasses dus. Ze kunnen dus in de toekomst vaker komen controleren, maar zolang ik niets verander aan de situatie is er niets aan de hand zei die man.
Ben bang van niet, maar deze man was in elk geval een stuk duidelijker dan nr. 1, die na een half uur nadat hij weg was terug belde om te zeggen dat hij wat vergeten was te zeggen....dat ik de boel MOEST veranderen.