Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rex_Rolfo schreef:Deze is pas nog gebruikt dus die zal in tip top conditie zijn. Onderhoud en verbruik hangt er ook van af wat je van zo'n blok verlangt. Normaal zal wel redelijk meevallen, maar als jij zin hebt het blok flink af te raggen ...
TS.iersbewijs.BMHP schreef:tja, moeilijke vraag, maar kan je het paard niet beter voor de wagen spannen dan?
dat heeft 2 voordelen, het trekkend vermogen is met 1 of 2 PK toegenomen en het te trekken gewicht is vors afgenomen. Na een paar ritjes denk ik dat het verschijnsel luiemotor ook verholpen is.
Omdat ik over de gewichten niks weet kan ik je geen advies over het benodigde rijbewijs geven.
indien nodig denk ik dat het topic teruggekeurd kan worden bij het RDW.
ik ben geen fan van elektrisch, zeker omdat met zo een combinatie de aktieradius heel veel kleiner wordt. Dus geen ritjes buiten de bak.
snelheidsverlies bij stijgen is voor elke combinatie een normaal verschijnsel, Wij trainen om ze bij opstijgen stil te laten staan, dat geeft geen verlies of winst en bevalt ons goed.
Albert schreef:Ik zou de krachtbron vervangen. Voor extra vermogen kan ik je een Tom Dumoulin aanraden, die geven nooit op!
Sjolvir schreef:Roodvos, jouw opties zijn reeel, echter het huidige vervoer middel is bedoeld om bij dat vervoermiddel te kunnen komen, dus is geen optie. Heb zeg maar middenklasse blokken, dus tussen de door jou getoonde varianten in. Dit is mijn grootste blok. http://boktimg.nl/img/m/XonXv3.png
.