Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yinnar schreef:Suusie22 schreef:Kun je niet bij de politie zelf aangeven dat je niet wil dat je gegevens vrij worden gegeven aan de buren?
Daat heb je meld misdaad anoniem voor maar die vinden de melding niet een reden om onderzoek te doen helaas.

Yinnar schreef:Suusie22 schreef:Kun je niet bij de politie zelf aangeven dat je niet wil dat je gegevens vrij worden gegeven aan de buren?
Daat heb je meld misdaad anoniem voor maar die vinden de melding niet een reden om onderzoek te doen helaas.
Kwanyin schreef:Serieus? Wat denken ze dat er gaat gebeuren?
*dingdong*
"Hallo mijnheer de oostblokker, teelt u toevallig wiet want wij ruiken dit precies in onze appartementen?"
"Oh hemeltjelief, ik ben betrapt! Wij hebben hier inderdaad een plantage staan. Roept u even de politie, dan zoek ik even mijn koffertje met kleren bijeen voor de cel."
En zo heb ik zelf anderhalve week ook iets meegemaakt waarbij de politie imo ontzettend laks was.. Yinnar schreef:Ze kunnen dus blijkbaar een warmtemeting doen? Hoe gaat dat in zijn werk?
Saintelette schreef:Wel anoniem doen hoor TS! Mocht er ooit een zaak komen tegen die mensen en je hebt het niet anoniem gemeld dan moet de politie bekend maken dat jij de melding hebt gemaakt. Dan kun je van te voren nog zo lief vragen of ze dat niet willen doen, maar dat zijn ze dan wel verplicht.