Ik ga even proberen overal op te reageren haha.
Maureen_M schreef:Mijn airco ruikt altijd naar pis (de pisco)
Ik heb het gevoel dat het echt komt doordat een kat of iets tegen mn auto aan heeft lopen piesen en dat dit via mn airco zo de auto intrekt.. Kan het dus misschien ook zijn?
katten kunnen er tegenaan piesen, gebeurd vast ook wel op stal. Maar dat het dan naar zweetvoeten stinkt? In mijn auto heeft het lang naar kattenpies geroken maar daar ben ik vanaf gelukkig!
Aranel schreef:De auto van mij ouders had dit ook eens. Bleek dat er binnenin de auto onder de motorkap paddenstoelen/schimmels waren gaan groeientoen die weg waren rook het weer lekker.
Hier is dat gelukkig niet het geval haha.
Onder de motorkap ziet het er keurig netjes uit.
xEline schreef:Heb je dropjes in de auto liggen? Die rook ik gisteren namelijk in de auto van een vrienden en dat was ook een zweetvoeten lucht.
Ik lust gelukkig geen dropjes

Dus ook dat valt af!
Maar bedankt voor het meedenken!
lotteElb schreef:Je moet de airco altijd een stuk voor je thuis bent uitzetten. Dit heeft echt met vocht ophopingen oid van de airco te maken. Die van ons stonk ook zo. Nu weet hem steeds een kilometer of voor huis uitzetten is het nog zelden. En airco laten reinigen en vullen moet ook af en toe.
Airco heb ik ook nog heel de tijd aan. Vooral als ik net wegrij en dan heb ik hem even een paar minuten aan. Als ik langere stukken rij en hij wordt weer warm dan doe ik hem wel weer even aan maar heb hem nooit tot thuis aan. Maar bedankt!
Sammie schreef:Misschien je bekleding eens stomen met een stoomreiniger?
Mijn vorige vorige auto had toen ik hem net kocht een lichte wietlucht
Ik heb leren bekleding dus daar kan het niet aan liggen denk ik!
Bedankt!
)
toen die weg waren rook het weer lekker.
haha.