Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Ga er maar vanuit, dat je met een auto van max. €3000 altijd onderhoudskosten hebt. Die kosten kan je beter bij de aanschafprijs van een iets nieuwere auto doen.
antje_vip schreef:Ga er maar vanuit, dat je met een auto van max. €3000 altijd onderhoudskosten hebt. Die kosten kan je beter bij de aanschafprijs van een iets nieuwere auto doen.
fjordjes schreef:Probleem is een beetje dat ik niet echt rustig kan kijken, er zit wel een beetje haast achter. De apk verloopt op 27 augustus dus voor die tijd moet het allemaal geregeld zijn.
Helaas komen dit soort dingen altijd ongelegen uit maar er zal vast een oplossing komen.
Ik denk niet dat ik ergens aanspraak op kan maken aangezien je pas garantie krijgt vanaf een bepaald bedrag (ik dacht 3000 euro).
Maar zou ik deze auto nog kunnen inruilen dan? Ding heeft hagelschade, af en toe een niet werkende kickdown en doorgeroeste draagbalken.
little_birdy schreef:inruilen doen ze nog met de meest rotte auto's. voeren ze gewoon uit naar het buitenland.
je zou kunnen kijken naar een
Renault clio 2 automaat .
of een twingo automaat.
dingen zijn niet duur en onverwoestbaar .
die onzin dat Franse auto's slecht zijn is allang achterhaald.
ligt puur aan hoe de vorige eigenaren met een auto omgegaan zijn of ze kapot gaan of niet
little_birdy schreef:@ikke
Ik snap je laatste opmerking niet zo ?
heb je het over inruilen of over de Franse auto's ?
inruilen doen ze gewoon zoals ik al zei worden ze dan gewoon uitgevoerd naar het buitenland.
Daar hebben ze niet zoveel met veiligheid (Oekraïne dat soort landen )
fjordjes schreef:Die handige knutselaar is mijn monteur, die doet auto's voor erbij. Ik hoor straks van hem wat het me gaat kosten en ik vraag advies aan hem wat ik het beste kan doen.
chocobroodje schreef:Kijk naar een Japans merk zoals Nissan, toyota, suzuki f honda. Dat zijn vaak de betere auto's. Mijn man is automonteur en raad atijd een japanner aan, zelf rijden we er dus ook eenEn neem iemand mee die hem even voor je naloopt.
chocobroodje schreef:Kijk naar een Japans merk zoals Nissan, toyota, suzuki f honda. Dat zijn vaak de betere auto's. Mijn man is automonteur en raad atijd een japanner aan, zelf rijden we er dus ook eenEn neem iemand mee die hem even voor je naloopt.
fjordjes schreef:Dat ga ik zeker doen Sammie! Het is alleen toch lastig zoeken met de wensen die ik heb. Ook het liefste nog redelijk on de buurt zodat ik de auto even naar de monteur kan brengen zodat die daar op de brug kan.
Alleen stel ik volgens mij nogal moeilijke eisen aan de auto die ik zoek...
Clau1981 schreef:chocobroodje schreef:Kijk naar een Japans merk zoals Nissan, toyota, suzuki f honda. Dat zijn vaak de betere auto's. Mijn man is automonteur en raad atijd een japanner aan, zelf rijden we er dus ook eenEn neem iemand mee die hem even voor je naloopt.
Ook mijn man zit in de auto branche en zweert ook bij Japanse auto's. Ik heb een aantal jaar een suzuki Swift gehad en die heeft nooit wat gemankeerd.
MarjanB schreef:fjordjes schreef:Dat ga ik zeker doen Sammie! Het is alleen toch lastig zoeken met de wensen die ik heb. Ook het liefste nog redelijk on de buurt zodat ik de auto even naar de monteur kan brengen zodat die daar op de brug kan.
Alleen stel ik volgens mij nogal moeilijke eisen aan de auto die ik zoek...
Jouw eisen zijn helemaal niet lastig hoor, in elk geval het lijstje dat je plaatste![]()
Weet niet waar je woont maar dit zijn prima autotjes
http://ww3.autoscout24.nl/classified/29 ... asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... asrc=st|as