pillow schreef:De wandeljasjes (soft shell) bij de Lidl zijn erg goed en kosten een kwart van de paardenjasjes. TS pas je topic titel even aan, nu moet je 3 keer lezen voor je begrijpt wat er staat
Zijn die op dit moment te koop?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik koop wel eens van dat touw bij de action om touwhalsters te knopen
die haar serum werkt als cowboy magic
voor afrasteringsmaterialen, bezems, afwasborstels (voor de waterbak), schoonmaakdoekjes en allerhande frutsels, maar ook voor handschoenen en warme winterlaarzen. mirmar schreef:Leuk topic, heb zelf van aanhangwagen netten bij de Action hooinetten gemaakt en daar ook de karabijnhaken gehaald.

FirebirdM schreef:Ik heb deze week een fitnessbal uit het uitverkoopschap bij de Kruidvat gevist. Vier euro en doet prima dienst als paardenvoetbal!
[/quote]
[/quote]
mirmar schreef:Leuk topic, heb zelf van aanhangwagen netten bij de Action hooinetten gemaakt en daar ook de karabijnhaken gehaald.
pillow schreef:De wandeljasjes (soft shell) bij de Lidl zijn erg goed en kosten een kwart van de paardenjasjes. TS pas je topic titel even aan, nu moet je 3 keer lezen voor je begrijpt wat er staat
Vaak halen wij bij de Welkoop ook wel dingen zoals halsters, mijn rijschoenen enzo, en die werken ook gewoon prima
Gaan misschien net iets minder lang mee dan dat je ze van de epplejeck haalt ofzo, maar wel ietsjes goedkoper