Paarden dingen uit NIET paard en winkels!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:27

pillow schreef:
De wandeljasjes (soft shell) bij de Lidl zijn erg goed en kosten een kwart van de paardenjasjes. TS pas je topic titel even aan, nu moet je 3 keer lezen voor je begrijpt wat er staat

Zijn die op dit moment te koop?

Sheran

Re: Paarden dingen uit NIET paard en winkels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:37

Borstels haal ik ook vaak bij andere winkels. Die houten schoonmaakborstels met iets langere haren zijn superfijn :)

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:44

Sportkleding van het merk Leontien bij de Kruidvat.
Wacht altijd tot ze in op=op gaan en neem ze dan mee voor rond de 2 euro. Anders zijn ze tussen de 6 en 15 euro.
Verlichting voor om je armen, benen of tuig bij de Kruidvat, Action of Xenos.
Allerhande bakjes, opbergdoosjes bij de Action.
Rubberen laarzen bij een schoenenzaak voor de blub.
Softshelljasjes, als de Lidl ze heeft. Die hebben ook een sportmerk wat ook fijne shirts heeft.

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:45

De aloe Vera gel met Arnica en tea tree van "de tuinen", nu geloof ik Holland en barret.
Werkt fantastisch tegen mok, kleine wondjes, insectenbeten etc

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 22:50

jeeejj ik lees mee :D ik koop wel eens van dat touw bij de action om touwhalsters te knopen :D
ook vaseline en haar serum gaan mee <3 die haar serum werkt als cowboy magic :)*

NeonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:00

Die mesjes om wenkbrauwhaar bij te werken zijn geweldig om horzeleitjes van je paard af te krabben :D

Gekocht in d big bazaar

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:07

Ik haal mijn jassen bij de ANWB (in de uitverkoop, soms 70% korting) en mijn schoenen bij de Welkoop (ook in de aanbieding). Verder ben ik verliefd op Van Cranenbroek <3 voor afrasteringsmaterialen, bezems, afwasborstels (voor de waterbak), schoonmaakdoekjes en allerhande frutsels, maar ook voor handschoenen en warme winterlaarzen.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:09

daisssx schreef:
pillow schreef:
De wandeljasjes (soft shell) bij de Lidl zijn erg goed en kosten een kwart van de paardenjasjes. TS pas je topic titel even aan, nu moet je 3 keer lezen voor je begrijpt wat er staat

Ja

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 23:20

mirmar schreef:
Leuk topic, heb zelf van aanhangwagen netten bij de Action hooinetten gemaakt en daar ook de karabijnhaken gehaald.

Zo heb ik er ook één gemaakt.

Verder nog de uiercrème bij de Action,voor m'n eczeempony.Die vragen zich daar volgens mij af waarom die potten altijd weg zijn. _O-
Bij Van Cranenbroek haal ik ook veel weg.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 08:07

FirebirdM schreef:
Ik heb deze week een fitnessbal uit het uitverkoopschap bij de Kruidvat gevist. Vier euro en doet prima dienst als paardenvoetbal!

Haha die heb ik ook, alleen heeft die thuis bij ons een andere functie :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 08:13

roosje2003 schreef:
FirebirdM schreef:
Ik heb deze week een fitnessbal uit het uitverkoopschap bij de Kruidvat gevist. Vier euro en doet prima dienst als paardenvoetbal!

Haha die heb ik ook, alleen heeft die thuis bij ons een andere functie :D

Nou vertel :o

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 08:16

FirebirdM schreef:

Haha die heb ik ook, alleen heeft die thuis bij ons een andere functie :D[/quote]

Nou vertel :o[/quote]
Voor mijn zusje om lekker door het huis t stuiteren en rollen. :')

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 08:16

Er zijn op internet veel recepten te vinden om zelf vliegenapray te maken met citronella en kruidnagel.
Scheelt nogal met de echte horzelspray en als je die op je handen krijgt stink je er zelf ook nog 3 dagen na.
En die je zelf maakt werkt ook prima

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 08:16

chimello schreef:
Van Craenenbroek heeft cheap werkkleding en bodywarmers enzo voor bij de paarden en kruiwagens voor echt niets, hooivorken ed, ronde bakken en leerzeep/leervet en borsteltjes ervoor en ook weidespul zoals ogen en poortgrepen. Prima spul!

:j

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 08:31

Wow al zo veel handige dingen! :D

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:13

Die fitnessbal (als paardenvoetbal) heb je ook bij de action! Alleen doen ze er hier niks mee :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 09:21

Gamma en Lidl hebben regelmatig paardenspullen voor weinig, vooral Gamma is goedkoop!
Vaak heeft Gamma "restanten" verkoop en daar zitten vaak ook paardenspullen bij,zoals Cap's, zweepjes,rijhandschoenen, bodywarmers, rijkousen,rijlaarzen,halsters,enz. Vaak voor de helft v.d. prijs.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:32

Effie denken ....

Als poetskoffer gebruik ik steeds een gereedschapskoffer, zoveel goedkoper èn steviger. Ipv dure paardenshampoo gebruik ik bruine zeep uit de supermarkt. Anti-vliegenspray maken we zelf (apotheek, drogist). Grote plastiek emmers komen van bij de Action alsook veel opbergbakken voor de zadelkamer. Mijn leuke, houten naambordjes van op de staldeure zijn ook van bij Action. Tasjes voor aan de koets heb ik een keertje bij Aldi gekocht, en ook een grote speelbal. Hoeven vet ik in met gewone keukenolie.

Leuke tips hier!

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:09

mirmar schreef:
Leuk topic, heb zelf van aanhangwagen netten bij de Action hooinetten gemaakt en daar ook de karabijnhaken gehaald.

Vind het jammer van die haken, eerst was het een pakje van 3 en nu een doosje met (ik geloof) 8.
Vond het pakje fijner.

Oh? Wat raar, heb ze zelf wel gewoon per pakje van 3 kunnen kopen hier. Had eigenlijk zelf met 8 tegelijk makkelijker gevonden aangezien ik er best veel nodig had (voor 3 paarden) maar hier dus alleen in pakjes van 3.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 16:35

FirebirdM schreef:

Klinkt goed! Ook maar even kijken :)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:11

daisssx schreef:
pillow schreef:

Ja

Bedank voor de tip! Ik heb nu ook een softshell jasje van de lidl weten te vinden, super handig! :)

lolotjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:24

bij mijn haflinger met fijn kruk manen doe ik na het wassen altijd een beetje haar olie in de manen en staart klitten vallen er zo uit werk beter dan de antiklit spray.
dit haal ik gewoon bij de kruitvat. en om vliegen te weren haal ik euqalitus massage olie van de kruitvat op. werkt heel goed.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:39

mirmar schreef:

amen.. perfect formaat voor hooinetten ook

pillow schreef:

kon ik ook niet laten liggen hehe

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:44

Ben ik de enige die een borstel voor de manen/staart gewoon bij de Kruidvat ofzo haalt? Ik kan echt niet over weg met die ijzeren manenkammen, en gebruik dus gewoon een oude borstel van mij ofzo, die nog wel gebruikt kan worden voor de paardjes :') Vaak halen wij bij de Welkoop ook wel dingen zoals halsters, mijn rijschoenen enzo, en die werken ook gewoon prima :) Gaan misschien net iets minder lang mee dan dat je ze van de epplejeck haalt ofzo, maar wel ietsjes goedkoper :P

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 11:45