Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

KimD schreef:Dit is ons beest.Ik doe er echt letterlijk alles mee, ik stoom nog de muren en de vogelkooi.
Eigenlijk gewoon alles, ik stoom nog net niet mijn vriend ermee.
Ik vind het een heel prettig idee dat ik alles goed schoon krijg zonder al teveel rommel ervoor te hoeven gebruiken.
[ Afbeelding ]
MissBambi schreef:KimD schreef:Dit is ons beest.Ik doe er echt letterlijk alles mee, ik stoom nog de muren en de vogelkooi.
Ik vind het een heel prettig idee dat ik alles goed schoon krijg zonder al teveel rommel ervoor te hoeven gebruiken.
[ Afbeelding ]
Ik heb dezelfde en maximaal twee keer gebruikt, Ding laat meer water eruit dan stoom
KimD schreef:Dit is ons beest.Ik doe er echt letterlijk alles mee, ik stoom nog de muren en de vogelkooi.
[ Afbeelding ]
Urielle schreef:Charaz schreef:Ik heb er een maar gebruik hem eigenlijk nooit, hij heeft een kop met zo'n badstofdoekje eromheen, na 2 halen is dat doekje vies en heb ik het idee dat het er niet schoner van wordt óf ik moet tussendoor dat doekje steeds uitspoelen.
Dit was ook mijn ervaring. Hoe doen de anderen dat?
.