Weet iemand wat dit is? (Ik gok spiritueel iets)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:58

@elenaMM77: Waar het mij om gaat is dat je iemand die iets doet wat totaal ongepast is niet gaat lopen aanmoedigen. Blijkbaar verschillen we echter van mening over wat ongepast is. Ik verbaas me er nogal over dat veel mensen hier het blijkbaar normaal vinden dat je als oppas foto's van het huis van iemand anders op een openbaar forum zet. Voor mij erg leerzaam, want voor mij is het zo vanzelfsprekend dat je dat niet doet dat het niet eens in me op zou komen om tegen een oppas te zeggen dat ik geen foto's van mijn huis of spullen online wens te vinden. Blijkbaar is dat tegenwoordig echter toch iets om rekening mee te houden.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:04

Sammie schreef:
Ik vind dit tamelijk raar om van een andermans huis foto's te gaan maken van objecten om op een openbaar forum te vragen wat het is. Dat kun je toch ook aan die mensen zelf vragen als ze terug zijn?

+1
Dat doe je toch niet. Zij vertrouwen jou als oppas en jij gaat foto's van (misschien wel iets heel persoonlijks) objecten uit hun huis openbaar zetten. Vind het ronduit asociaal eerlijk gezegd.

Daarbij als je het zo graag wil weten vraag het ze zelf.

Ailill

Re: Weet iemand wat dit is? (Ik gok spiritueel iets)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:04

En we zijn weer los.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:08

goeroe schreef:
@elenaMM77: Waar het mij om gaat is dat je iemand die iets doet wat totaal ongepast is niet gaat lopen aanmoedigen. Blijkbaar verschillen we echter van mening over wat ongepast is. Ik verbaas me er nogal over dat veel mensen hier het blijkbaar normaal vinden dat je als oppas foto's van het huis van iemand anders op een openbaar forum zet. Voor mij erg leerzaam, want voor mij is het zo vanzelfsprekend dat je dat niet doet dat het niet eens in me op zou komen om tegen een oppas te zeggen dat ik geen foto's van mijn huis of spullen online wens te vinden. Blijkbaar is dat tegenwoordig echter toch iets om rekening mee te houden.

ik vind het ook ongepast om foto's te plaatsen van andermans huis, daar heb ik mij totaal niet over uitgesproken.. Ik geef TS alleen de tip dat het antwoord mogelijk in een boek staat dat zich gewoon in haar directe omgeving daar bevind.

je quote mijn antwoord, alsof ik iets heel raars voorstelde. maar dat ging niet over snuffelen, dat ging dus over iets dat volkomen normaal is om te doen, een boek pakken en lezen.

Als het antwoord zich niet in de kamer bevind, dan zou ik het gewoon naderhand gevraagd hebben.