Welke go pro?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:52

xSannee schreef:
Ik heb nooit met borststrap gereden maar vind de hoofdband ideaal. Ik kan zo ook af en toe anderen filmen als die om me heen rijden, geeft ook een leuk beeld :D
En je hoeft dan alleen je hoofd te draaien in plaats van je hele romp haha.

Ja, dat doe ik inderdaad ook! Geeft altijd een leuk beeld van de rit vind ik.

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:18

Ik heb ook een hoofdband, blijft erg goed zitten en geeft mooie stille beelden.
Als je een wat loszittende cap hebt, kan het wel wat schudden door het gewicht. Maar een passende cap is natuurlijk vanzelfsprekend!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:23

Anja_96 schreef:
Ik heb er tot nu toe ritjes van 1 uur mee gemaakt en dan heeft hij nog iets meer dan de helft aan batterij over, dus ik denk toch in ieder geval wel een uur of twee. Hoe lang precies heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Dat is goed genoeg :)

moOby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:50

xxCYNNxx schreef:
Anja_96 schreef:
Ik heb er tot nu toe ritjes van 1 uur mee gemaakt en dan heeft hij nog iets meer dan de helft aan batterij over, dus ik denk toch in ieder geval wel een uur of twee. Hoe lang precies heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Dat is goed genoeg :)

Ik heb een gopro hero4 silver en bij mij gaat een batterij net geen 3uur mee :)

xxCYNNxx

Re: Welke go pro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:34

ja maar die is ook een flink stuk duurder en die van Anja_96 geeft toch ook mooi strak beeld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:41

Het is ook maar net waar je tevereden mee kan zijn qua beeldkwaliteit. En dat is heel persoonlijk :-)
Ik wil ook graag een Gopro, wel duurder idd, maar ik vind de beeldkwaliteit in vergelijking met andere merken er met kop en schouders bovenuit steken. Dat is mij het prijsverschil wel waard. Al kan ik mij ook heel goed voorstellen dat een ander dat niet vind.

xdaphii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:51

Dit topic had ik net even nodig! Ben ook aan het zoeken voor een go pro (soort gelijk) en kwam ook uit op de sjcam sj4000. Maar filmen jullie nou veel en hebben jullie er ook echt plezier van? Want ik ben ''bang'' dat ik er op een gegeven moment gewoon op uitgekeken ben, al lijkt het me wel leuk om van alles te filmen.

Heeft iemand nog meer beelden van de sj4000? Kan namelijk niet echt veel vinden op youtube (paardgerelateerd), want vaak zijn ze dan van de echte go pro's.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:54

Ik heb op mijn kanaal 4 filmpjes staan.
Die kun je hier vinden als je doorklikt.
http://www.youtube.com/v/TPz9qfwORR0

Ik heb sowieso elke maand een oefenparcours waarbij ik film. Daarnaast de buitenritten af en toe. En in de zomer ga ik kampen met trektocht begeleiden, dan gaat hij ook lekker mee.

Ik vind het een leuk speeltje :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 21:00

Ik lees even mee. Ik zoek ook een goede actioncam voor een leuk prijsje want ik ben ook bang dat ik erop uitgekeken raak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 21:04

Hier tevreden met de SJ4000!

Met shoulderstrapp op de reddingsboot van KNRM..
Afbeelding

Op mijn helm bevestigd (Ik heb een 'sticker' op de helm waar ik de gopro op kan vastklikken)
En naar beneden gericht.
Afbeelding

Met strandrit ook gefilmd met de SJ als helmcamera.
Klein beetje naar onder gericht en goed beeld van de oortjes en omgeving! Al liep het paard ook lekker met de hals omhoog te showen :')

Dus erg tevreden mee :)

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:02

xdaphii schreef:
Dit topic had ik net even nodig! Ben ook aan het zoeken voor een go pro (soort gelijk) en kwam ook uit op de sjcam sj4000. Maar filmen jullie nou veel en hebben jullie er ook echt plezier van? Want ik ben ''bang'' dat ik er op een gegeven moment gewoon op uitgekeken ben, al lijkt het me wel leuk om van alles te filmen.

Heeft iemand nog meer beelden van de sj4000? Kan namelijk niet echt veel vinden op youtube (paardgerelateerd), want vaak zijn ze dan van de echte go pro's.

Met de SJ4000 gemaakt, even op 1080 zetten! Hij maakt ook prima foto's! En ik heb het idee dat youtube toch wel wat kwaliteit eraf haalt want zo op mn eigen scherm direct van de camera af zijn ze nog scherper de videobeelden

https://www.youtube.com/watch?v=ZIJIkNTi3_g

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 22:46

xdaphii schreef:

Om diezelfde reden wil ik dus geen dik 300 euro uitgeven eraan. Is gewoon voor af en toe een buitenrit filmen, meer niet. Dan vind ik een go-pro te duur.
Had anders er graag 1 gewild, want idd eerlijk is eerlijk; die hebben wel het mooiste beeld. Maar die van de sj4000 is ook mooi, helemaal gezien de prijs; die is toch flink lager dan een go-pro

YouTube verlaagt de beeldkwaliteit idd behoorlijk. Dat had ik al gemerkt met filmpjes die ik van de hond met een gewone camera had gefilmd en ge- upload.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 07:05

RUI --> HTT

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:14

Even een vraag voor de mensen met een actioncam met WiFi. Gebruiken jullie dat ook?

Ik heb hier nu veel positieve ervaringen en voldoende filmmateriaal gezien van de SJCAM SJ4000. Ik denk dat dat hem voor mij ook gaat worden. Ziet er in ieder geval beter uit dan de cam die ik had :P (Denver van de kruidvat die daar een paar jaar geleden in de aanbieding was)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:17

Ik heb hem met Wifi en dat is een leuk extratje. Echter is het wel batterij vretend :P

Ik gebruik het niet zoooo veel, dus ik zou het er niet percee weer bij nemen.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 10:40

Wat is het nut van Wifi? Kan je het dan direct online zetten ofzo?

Ik heb trouwens een gewone suede cap. En kan mij geen biet schelen als je daar nog een afdruk ofzo van de headband ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:48

Je kunt een app downloaden op mobiel/tablet waardoor je de fotos en videos direct op je mobiel kunt zetten.

Bij mij onhandige lg mobiel werkte het niet goed :P Al kan het best handig zijn als de camera op de cap zit en je wilt controleren of ie goed staat.
Wifi aan vreet wel energie!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:29

Je kunt de camera dan vanaf je mobiel besturen (aan-uit zetten, filmpjes terug kijken en zien wat je filmt). Vooral dat laatste is wel handig, maar doe je toch niet snel als je op het paard zit. Ik in ieder geval niet :P
Heb meestal mn handen vol aan t paard _O-

Op mijn samsung galaxy s6 werkt dat trouwens wel prima!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:42

Dan ga ik gewoon voor de versie zonder WiFi. Ik gebruik dat waarschijnlijk toch niet :P

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:05

xdaphii schreef:

Ik heb vorig jaar voor mijn vakantie een Gopro gekocht, maar ben er helaas wel op uitgekeken :o
Ik vind zelf de kwaliteit toch wel tegenvallen, het geeft toch een raar vertekend, uit elkaar getrokken beeld. Je kunt niet goed zien hoe mooi het was, de felle zon maakt het flets... Ik heb veel filmpjes die ik heb gemaakt zelf niet eens teruggekeken, laat staan dat ik anderen wil vervelen met allerlei filmpjes van paardenoortjes :O

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:13

lycil8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 20:53

Ik kom even binnen vallen.... Ik zie iedereen praten over die SJCAM, zijn er ook mensen die toevallig een Denver ACT 8030w hebben? :D

lycil8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:18

Echt wat een k*t werkje om dat ding uit te zoeken, ik zie echt door de bomen het bos niet meer... Wat nou beter is of dat er weinig verschil in zit, en er is ook zo veel! Dan is mijn budget niet zo groot maar ik wil hem ook meer als hebbedingetje voor als ik een x een toffe rit ga maken of crosstraining heb.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:25

Vraagje kan de go pro ook staan op een oppervlakte ? Bijv op een bakrand en dan filmen